Η θέρμη του ζήλου ίσως δεν είναι ο πιο επικίνδυνος βράχος που πρέπει να παρακάμψουμε, αλλά περισσότερο αυτή η ατονία που παράγει η ευκολία και μια δυσπιστία για το ίδιο μας το θάρρος.
Δεν είμαι κατά της ιστορίας, είμαι κατά της βίας. Παρ' όλο που λέγεται ότι η βία είναι η μαμή της ιστορίας, η ποίηση θεραπεύει τη βία ... "... που με βια μετράει τη γη"
Ματωνα α ναι, ρει. Το άλλο! Ο κόσμος υφίσταται ως αποτέλεσμα βίαιων διαδικασιών και "πατήρ πάντων πόλεμος". Ω σόγια την ποίηση, δεν θεραπεύει (δεν μπορεί) τη βία. Η sauce απλά να τη σκεπάζει...
... με κάποιες επιφυλάξεις για την προέλευση της λέξης πόλεμος (σημαίνει κίνηση). Αλλά η αναίρεση δεν είναι από τα πιο πειστικά (και τα πιο ελκυστικά) στοιχεία της ποίησης ; και με του χωρισμού το χαίρε αγάπησα τα πάντα κι έπαψα πια να τ' αγαπώ. ποτέ με τη συνάντηση. και με τη ρήξη πάντα. ποτέ με το δεσμό. Marina Tsvetajeva, Μετάφραση Αρης Αλεξάνδρου
αισθάνομαι ανυπεράσπιστη, και αδικημένη αναβοσβήνει στα μάτια μου ο ανθρώπινος φάρος, πού να βρώ για να σ' αγαπώ τόσο θάρρος ; για να μη παρεξηγηθώ για ρεβιζιονισμό είναι απλή και αβίαστη μετάφραση της β' στροφής της karmaniolas το διαδίκτυο δεν προσφέρεται για παιχνίδια, είναι αλήθεια
boula, να στο πω κι αλλιώς: το να υφίστασαι βιασμό και να ...χαϊδεύεις το βιαστή σου, ίνες χύμα οξύ μωρό, μωρό μου!... Κι όσο νου πω είναι τόσο υποκριτικό, όσο κι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ, αφού παρέχει άλλοθι στην ανεξέλεγκτη πλέον βία τού όλο και πιο άγριου βιαστή. Βέβαια, για διάφορους δικούς σου λόγους, έχεις κάθε δικαίωμα να μην αντέχεις τη βία σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ (όπως λες) μορφή. Αυτό το κατανοώ. Δεν κατανοώ, όμως, το γιατί προστρέχεις συνεχώς στην ποίηση, για να διατρανώσεις τέτοιες επιλογές!
Ωστόσο, αν επιμένεις στην αντιπαράθεση ιδεών μόνο μέσω της ποίησης, Καμύ αντί ρήση: Ερωτώ ποιητική αδεία: "Του γουρουνιού του αστισμού να κόψουμε πρέπει τα πόδια";;; Ή μήπως να το ταΐσουμε και ...ρόδια;;;
Το φασισμό βαθιά κατάλαβέ τον! Δεν θα πεθάνει μόνος· Τσάκισέ τον;;; Ή ...αγνόησέ τον;;;
".. γιατί προστρέχεις συνεχώς στην ποίηση" στην τέχνη, γιατί ή ζωή είναι τέχνη ".. για να διατρανώσεις τέτοιες επιλογές!" για να υπάρχει ένα υπόβαθρο που να τις αντέχει ".. αν επιμένεις στην αντιπαράθεση ιδεών μόνο μέσω της ποίησης" το αντίθετο ".. Ερωτώ ποιητική αδεία: .... " μη ρωτάς εμένα μια αστή " .. Το φασισμό βαθιά κατάλαβέ τον! ......" δεν απαντάω με φασισμό ................................... Καίγαν εφημερίδες σε σωρούς εδώ κι εκεί Παντού μύριζε καμένο Τότε κατάλαβα ότι η ζωή είναι μια φωτιά/ πολλές φωτιές μαζεμένες κι ένα χέρι να σε κρατάει σφιχτά και πολύς κόσμος μαζί και νύχτα ……. 196....
14 σχόλια:
Ασπρο σεξ ουν, εν αμιγή νουν
στο Maximou robes, Pierre.
Κι ασπρος φέρουν την κουρούπα τους οίκοι "Οθελλος" Sting οι λωτοί, να!
αστα ΜΑΤ ίση η βια !
Karmaniola
οποιαδήποτε μορφή Βίας
Chrismos
E! Hey! Πω μονοι...
Boula
Να στα ΜΑΤ! Ιση η ιστορία;;;
Δεν είμαι κατά της ιστορίας, είμαι κατά της βίας.
Παρ' όλο που λέγεται ότι η βία είναι η μαμή της ιστορίας, η ποίηση θεραπεύει τη βία ...
"... που με βια μετράει τη γη"
Ναι, boula. Κι εγώ διαφωνώ με κάθε Αρχή δια της βίας
Από το ν' ασχολούμαστε με τις γκιλοτίνες, χίλιες φορές παιχνίδια στο διαδίκτυο!
Ματωνα α ναι, ρει. Το άλλο!
Ο κόσμος υφίσταται ως αποτέλεσμα βίαιων διαδικασιών και "πατήρ πάντων πόλεμος".
Ω σόγια την ποίηση, δεν θεραπεύει (δεν μπορεί) τη βία. Η sauce απλά να τη σκεπάζει...
... με κάποιες επιφυλάξεις για την προέλευση της λέξης πόλεμος (σημαίνει κίνηση).
Αλλά η αναίρεση δεν είναι από τα πιο πειστικά (και τα πιο ελκυστικά) στοιχεία της ποίησης ;
και με του χωρισμού το χαίρε αγάπησα τα πάντα κι έπαψα πια να τ' αγαπώ. ποτέ με τη συνάντηση. και με τη ρήξη πάντα. ποτέ με το δεσμό. Marina Tsvetajeva, Μετάφραση Αρης Αλεξάνδρου
Chrismos
Δεν με αγχώνει η αγχόνη! Καθ' όλου!
Ω σόγια τον shark ass μ' ωσπου δέος!
Γκράθιας.
αισθάνομαι ανυπεράσπιστη, και αδικημένη
αναβοσβήνει στα μάτια μου ο ανθρώπινος φάρος, πού να βρώ για να σ' αγαπώ τόσο θάρρος ;
για να μη παρεξηγηθώ για ρεβιζιονισμό
είναι απλή και αβίαστη μετάφραση της β' στροφής της karmaniolas
το διαδίκτυο δεν προσφέρεται για παιχνίδια, είναι αλήθεια
Δω κοιμασαι! Νανοι ωσεις και το αντι θετο λυπων...
λες ;
Νενα προς σπαθι σεις. Να Παρης. Ό,τι Sue Anne οικοι κενα μινι ωθεις. Annie περας πιστη κι Αδη κειμενη.
boula,
να στο πω κι αλλιώς: το να υφίστασαι βιασμό και να ...χαϊδεύεις το βιαστή σου, ίνες χύμα οξύ μωρό, μωρό μου!...
Κι όσο νου πω είναι τόσο υποκριτικό, όσο κι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ, αφού παρέχει άλλοθι στην ανεξέλεγκτη πλέον βία τού όλο και πιο άγριου βιαστή.
Βέβαια, για διάφορους δικούς σου λόγους, έχεις κάθε δικαίωμα να μην αντέχεις τη βία σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ (όπως λες) μορφή. Αυτό το κατανοώ. Δεν κατανοώ, όμως, το γιατί προστρέχεις συνεχώς στην ποίηση, για να διατρανώσεις τέτοιες επιλογές!
Ωστόσο, αν επιμένεις στην αντιπαράθεση ιδεών μόνο μέσω της ποίησης, Καμύ αντί ρήση:
Ερωτώ ποιητική αδεία:
"Του γουρουνιού του αστισμού
να κόψουμε πρέπει τα πόδια";;;
Ή μήπως να το ταΐσουμε και ...ρόδια;;;
Το φασισμό βαθιά κατάλαβέ τον!
Δεν θα πεθάνει μόνος·
Τσάκισέ τον;;; Ή ...αγνόησέ τον;;;
".. γιατί προστρέχεις συνεχώς στην ποίηση" στην τέχνη, γιατί ή ζωή είναι τέχνη
".. για να διατρανώσεις τέτοιες επιλογές!" για να υπάρχει ένα υπόβαθρο που να τις αντέχει
".. αν επιμένεις στην αντιπαράθεση ιδεών μόνο μέσω της ποίησης" το αντίθετο
".. Ερωτώ ποιητική αδεία: .... " μη ρωτάς εμένα μια αστή
" .. Το φασισμό βαθιά κατάλαβέ τον! ......" δεν απαντάω με φασισμό
...................................
Καίγαν εφημερίδες σε σωρούς εδώ κι εκεί
Παντού μύριζε καμένο
Τότε κατάλαβα ότι
η ζωή είναι μια φωτιά/ πολλές φωτιές
μαζεμένες κι ένα χέρι να σε κρατάει σφιχτά και πολύς κόσμος μαζί και νύχτα …….
196....
Δημοσίευση σχολίου