Σάββατο 8 Ιουνίου 2013

Δεν γνωρίζω τη Μαρία Ρεπούση. Ωστόσο, παρακολουθώ τα όσα λέει, γράφει και τα όσα υφίσταται. Ως παλαιός «ανθέλλην» την καλωσορίζω στην τάξη των ανθελλήνων, που για μένα είναι οι πιο σωστοί και χρήσιμοι Έλληνες. Είναι οι μόνοι που πραγματικά αγαπούν την πατρίδα τους και της λένε αλήθειες -έστω και δυσάρεστες. Μόνο πάνω σε αλήθειες μπορεί να χτιστεί μία υγιής και ρωμαλέα εθνική ταυτότητα.
Οι μύθοι βούλιαξαν τούτο το έθνος. Δεν μας άφησαν ποτέ να αντικρίσουμε την πραγματικότητα, να δούμε το αληθινό μας πρόσωπο στον καθρέφτη. Το πόσο σημαντικό είναι το ψεύδος για μας φαίνεται από την αντίδρασή μας: σε κάθε αμφισβήτησή τους εκλύεται υστερία που πλημμυρίζει το διαδίκτυο.
Νομίζουμε πως είμαστε λαός σπλαχνικός και φιλάνθρωπος: όμως έχουμε κάνει θηριωδίες φοβερές. Στην κατάληψη της Τριπολιτσάς σφάχτηκαν αναίτια χιλιάδες άμαχοι. Στη Μικρασιατική Εκστρατεία ο Ελληνικός Στρατός έκανε απίστευτες σφαγές και ωμότητες -προκαλώντας τα άγρια αντίποινα. Αυτά δεν μας τα είπαν στο σχολείο.
Νομίζουμε πως η εκκλησία μας είναι ανώτερη: μπορεί να μην είχε Ιερά Εξέταση αλλά έκαψε, έσφαξε και βασάνισε τους Έλληνες εθνικούς και στην Εικονομαχία σκότωσε εκατό χιλιάδες «αντιφρονούντες». Αργότερα καταράστηκε τον Ρήγα, πολέμησε και αφόρισε την Επανάσταση, και για να καλύψει την ντροπή επινόησε μετά τους μύθους της Αγίας Λαύρας και του Κρυφού Σχολειού.
Νομίζουμε ότι κρατάμε από μεγάλο σόι, αλλά το Βυζάντιο ήταν πολυεθνικό ρωμαϊκό και όχι ελληνικό κράτος. Ούτε ένας αυτοκράτορας δεν καταγόταν από την κυρίως Ελλάδα. Ρωμιοί (δηλαδή Ρωμαίοι) ονομαζόμασταν, μέχρι που μας ξαναβάφτισαν Έλληνες οι Δυτικοί. Οι οποίοι και μας απελευθέρωσαν, όταν η επανάστασή μας είχε αποτύχει -χάρη στο αλληλοφάγωμά μας.
Και βέβαια ο χορός του Ζαλόγγου ήταν μύθος. Το τραγούδι που (δήθεν) τραγούδαγαν οι Σουλιώτισσες γράφτηκε 106 χρόνια μετά. Και θα ήταν δύσκολο να το τραγουδάνε, αφού ήταν αλβανόφωνες. Σαν τα πληρώματα του ελληνικού στόλου, που όπως γράφει ο Παπαρρηγόπουλος, δεν κατάλαβαν λέξη από τον λόγο που τους έβγαλε ο Μαυροκορδάτος στα ελληνικά. Ούτε αυτά τα μάθαμε ποτέ.
Πατώντας πάνω στους μύθους, χτίσαμε μια ψεύτικη ταυτότητα. Γίναμε «κακομαθημένα παιδιά», όπως σωστά μας αποκάλεσε ο Ζαμπέλιος, και περιμένουμε από τους άλλους λαούς ειδική μεταχείριση. Οπότε η Μαρία Ρεπούση κάνει άγια δουλειά όταν προσπαθεί να μας συνεφέρει. Μακάρι και οι άλλοι ιστορικοί (που όλα αυτά τα γνωρίζουν καλά) να είχαν το θάρρος της.
Νίκος Δήμου

5 σχόλια:

chrismos είπε...

Ώ, πάρε card: Άσσοι, για τικ άτιμου τη δίνει μ' αυτόν τον τύπο...

Ο Νίκος Δήμου καλά κάνει και καταθέτει ιστορικά στοιχεία για τη διάλυση των μύθων και δεν θα το σχολιάσω. Άλλωστε συγγραφέας είναι, απ' αυτό ζει (και πλουτίζει...)
Να, όμως, και που αυτοαναγορεύεται (διότι αυτό ανάγω: ρεύεται -Κεμαλιστα, πάνω στα μούτρα μας) σε κολυμπήθρα του Σιλωάμ για τον εξαγνισμό (βλ. ξέπλυμα) της ρε pussy! (Πρόσφατα το 'χε κάνει και με τη Δημουλά και το κάνει συχνά με όποιους έχουν πιάσει "πούσι", "πουρί", γλίτσα δηλαδή. Η δε τελευταία παρ' άγρα "φως" του, δεν είναι τίποτε άλλο παρά το απάνθισμα της prêt εντερικής δημοσιογραφίας!)
Διότι, είναι άλλο να "ξεσκίζει η τσούλα η ιστορι...κος αρχαία οράματα" (εξάλλου απ' αυτό ζει -και πλουτίζει, η καημε-νούλα...) και άλλο να τρέχει ο κάθε αστός σ' υγρα φαιας να "επανορθώνει την παρθενιά της σφιχτά με ράματα", για να την παραδώσει ass(πυλη) κι αμόλυντη στο πολυ..πλινθες κυνό της.
Δε λέω, "άγια" η δουλειά της να προσπαθεί να μας -άκουσον, άκουσον- συνεφέρει.
Χέστηκε η Ρεπούση αν ποτέ εμείς συνέρθουμε -Κεμαλιστα, μέσα από την "αποκατάσταση" της ιστορικής αλήθειας! Λες κι ΑΥΤΟ είναι το πρόβλημά μας: Οι ανακρίβειες στην Ιστορία! (...)
Αξιοθαύμαστο και το "θάρρος" της να λέει όσα κρύβουν άλλοι ιστορικοί γνωρίζοντες. Όπως άξιος είναι και ο "μισθός" της από το (επίσημο) αφεντικό της. Τον πιο σιχαμένο "αριστερό" ever.

(Σχώρα με, καρντάσι που βγάζω χολή, μα ΔΗΜουνίκος, ΔΗΜάρ και ΔΗΜουλά, τελευταία μου κάναν εκ Ρωσια τα νεύρα μου. Fit ύλη, ρε παιΔΗΜου...)

theogrocer είπε...

Απάντηση θα πάρεις -αντί στάση- και πάλι. Γράφτηκε πριν ανακαλύψω και δημοσιεύσω αυτό το κείμενο (talk Ismet; Το kiss met;). Θα τη δεις, stick on trap, ου θα κύκλο φορείς (ίδια δικτυακά) απόψε...

boula είπε...

οι άνθρωποι διαφέρουν, ο πόλεμος δεν διαφέρει, όλοι οι λαοί είναι ίδιοι στον πόλεμο
τα ιδεώδη προέρχονται από μια ανάγκη να σμίξουν οι λαοί μιας χώρας, και η μεικτή καταγωγή των ανθρώπων της
δημιουργείται, ας πούμε από ανάγκη, ένας κυνός παράγοντας για τη συμβίωση και τη συμφιλίωση, που κάποιοι τον μηδενίζουν φθάνοντας στο άλλο άκρο της έπαρσης ή της αφτο κριτικής
ο πατριωτισμός, που δεν καταργεί την ιστο ρία και που δημιουργεί κενούργια ιστορία, (ίσως και νέες προσωπο λα Τροίες, είδω λα και ιδεο λογικού σαφ' ορη σμούς)

theogrocer είπε...

Με αυτά pull S περί ιδεωδών, έρχεσαι σε πλήρη αντίθεση με το 14,5% των συμπατριωτών σου (τόσο τους δίνουν οι τελευταίες δημο-σκουπίσεις)...

chrismos είπε...

Αν εννοείς το "περι ης ταίρι", τα ύδατα γραφομεν άσσου, μόνο νόσο να φοράς το σκέλος της Τ. Σούλας.
Μάγια φτω τον Αλή, τι δε λες κουβέντα και κρατάς λόγια κρυμμένα μυστικά και ντοκουμέντα:

«Μια χαβούζα με βοθρολύματα (σ.σ. εννοεί "εμείς ω, σχώρα..."), που ζέχνει εκατοντάδες χιλιόμετρα γύρω και μολύνει όλη την Ευρώπη. Κι έχουμε το θράσος (sic!) να τα βάζουμε με την τρόικα, τη Μέρκελ, τον Ράιχενμπαχ (τους νεοναζί του Στάθη), όταν επί χρόνια δεν κάνουμε τίποτε άλλο από το να κλέβουμε ο ένας τον άλλο κι όλοι μαζί το κράτος (δηλαδή, πάλι εμάς). Αναρωτιέμαι: εκείνοι που βρίζουν το μνημόνιο (και είναι η πλειονότητα) συνειδητοποιούν, άραγε, τη δική μας συμβολή που του άνοιξε την πόρτα; Αν δεν κλέβαμε, δεν εξαπατούσαμε και πληρώναμε τους φόρους μας, θα χρειαζότανε;»

Τάδε εφη ζζζ...άρα, πούστρα
(Οk attack οσμων, Δημουνίκος)

~Μπουλίτσα,
Είδεν κατ' άλλα βάτο πνεύμα σου,
ή -Άνκα τα 'λαβα καλά- τα λόγια σου μου θύμισαν το πιο νόστιμο, μα συνάμα και το ποιώ ανθη γηινο σαλάμι: Toi έρως.

Το ότι είσαι "άγγελος με τους αγγέλους" είναι γνωστό και μπράβο, σουγιά φτω. Απορώ που ακόμα δεν έχεις κατά "fairy" να 'σαι "σκυλί με τάσ' κοιλιά".
Και ίσην και κρυμμένης κύλα (ή ρε pussy) δεν είναι το καλοκάγαθο και παιχνιδιάρικο ημίαιμο που λατρεύει να συμβιοί με ανθρώπους. Πρόκειται για εν αγν' Ησιοδο λοφο νικώ μ' αντρός κυλώ.