Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

Προς Θεσσαλονικείς ιγ΄ (+οε΄) επιστολή φαύλου
Αδελφοί
Μην αυταπατάστε από την έλευση της τεσσαρακοστής (που ουδέποτε έμαθα εις τι διαφέρει από την πεντηκοστή αφού αμφότερες συνίστανται από 48 ημέρες!). Διήγαμε ημέρες καρναβάλου, όχι μόνον από το άνοιγμα του τριωδίου και εντεύθεν αλλά από πολύ παλαιότερα. Μερικοί τοποθετούν την έναρξη προ διετίας, άλλοι κάνουν λόγο δια την εντεύθεν της μεταπολιτεύσεως εποχή, ένιοι τινές ομιλούν δια την από συστάσεως ελληνικού κράτους περίοδο, ενώ δεν ελλείπουν κι εκείνοι –καθόλου ολιγάριθμοι- που τοποθετούν την καρναβαλική απαρχή τρεις-τέσσερις αιώνες προ του έτος μηδέν (φυσικά έτος μηδέν δεν υπήρξε, αλλά δεν είναι θέμα…). Παρ’ όλα ταύτα, ουδέποτε εξέλιπαν οι παλαμακιστές (εκ της λαϊκής λέξεως «παλαμάκια» ήτις καταδεικνύει την κρούση των παλαμών. «Clappers» βαρβαριστί) που στηρίζουν κρυφίως ή εμφανώς τους παλαμακισμένους (λέξη της οποίας εσχάτως αφαιρείται η πρώτη συλλαβή και αντιμετατίθενται οι δύο επόμενες από σημαντικό ποσοστό παλαμακιστών και μη).
Γεγονός είναι πάντως ότι η φετινή (επίσημη) καρναβαλική περίοδος ανήκει πια εις το παρελθόν. Όπως γεγονός αδιαμφισβήτητο και ηχηρό συνιστά η απουσία του Ζορό, του μασκοφόρου και ενίοτε έφιππου ανδρός που έμεινε εις την Ιστορία με το προσωνύμιο «εν τούτω Πανίκα». Όσοι όμως βιάστηκαν να χαρακτηρίσουν αναντικατάστατο τον λαοφιλή Ζορό, απεδείχθη ότι πλανήθηκαν πλάνη οικτρά. Ω του θαύματος, η θέσις του κατελήφθη υπό του Χάρου! Μια νέα ημέρα ανατέλλει στη χώρα του παλαμακίζειν και παλαμακίζεσθαι! Έχω την αίσθηση ότι είναι πλέον εδώ το νέο carnival symbol (βαρβαριστί, why not; Επειδή απήλθε ο Giorgakis θα ξεχάσουμε τις παρακαταθήκες του και τη global vision των πραγμάτων; Of course not αδελφοί, τουλάχιστον όχι όσον υπάρχει ακόμα η πεφωτισμένη εφευρέτις της flexicurity –ευελφαλείας δια τους ιθαγενείς- mrs Diamantopoulos).
Ε και τι έγινε που καταναλίσκω πολύ «Μοσχοφίλερο Μπουτάρη»; Δεν θα μιλάμε κιόλας;
"Φιλμ νουάρ" - Θεσσαλονίκη

6 σχόλια:

chrismos είπε...

Αδελφή,
πάλιν τον καύκον έπιες,
πάλιν τον νουν απώλεσας
(απ' όλες σας...)
Κι όσο πιώ πολύ πείνης,
τόσο ποιώ πολύ μα σκάνεις και γελάμε!

Clap, clap, clap! (χοιρο κροτο)
Μαμμή με piss "φούσκα του Παλαμά"
(Παλαμά κυστη)

theogrocer είπε...

Χαχαχα!
Α, ναι, βάζεις "πωλεί το επίπεδο"!Γράφεις βυζά Ντίνα αποφθέγματα με έμμεση (Άννα φορά) στη Θεσσαλονίκη, a foux αυτό που ανα ferries απευθυνόταν στον μέθυσο Νικηφόρο Φωκά που as fax a hill Υάδες Θεσσαλών e-kiss στον υπόδρόμο (γι' αυτό τον τίμησε η πόλη δίνοντας το όνομά του σε παρακείμενη οδό...).
Θα σου απαντήσω κι εγώ ωμή ως, με μια car κυνική (δια βάζετε κι ανάποδα) επιγραφή του Λέοντος ΣΤ΄ Σοφού (κάθετος σε Φράγκων και Εγνατία): Ω γένος εμόν, ω εν μέσον εγώ!

chrismos είπε...

Καλόοο!
Μοιάζει στο θυρεό της ΔΗΜΑΡ:
"Ω γεννόσημον εμμέσω εγώ"
Αν κι ο Γρηγόρης
(ω! χυω πιθηκο τσις ρε!)
πρωτη Μάη το κλασικό:
"Μ' ύψωναν νομοί ΜΑΤά, μίμο-νάνο PSI"
(κουτοΦραγκων και Δω-δεκανίκιων, γωνία)

theogrocer είπε...

Μα θύματα γεωγραφίας και πατριδογνωσίας!
Είπες ΔΗΜΑΡ. Χθες (μη λούσα) με τον Μπίστη, γαμώ τη μπίστη μου.
Mask ούλα, ναι!
Μασκούλα, ναι!
Μ' ass κούλανε!
M' ass cool, α, ναι!
Μας κούλανε...

chrismos είπε...

Μαντεύω πόσο σ' είχα μένος κι αίγλη ωδης πωλητικός (ονή, cause beast is) θα περάσει από ΝΔ πριν καταλήξει στο ΛάΟΣ.
Ίσως έχ' η Σπάρτη Αττική καταγωγή.
Λακέ δαιμόνιος.
Pee ως να ξέρει...

theogrocer είπε...

Μπορεί απλά νάνε, φλώροι νιότης. Ύδρα μηνός υλακών ass οίκε φαλλών ήτις...
Κ' άλαλες, pee ως να ξέρει.