Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Καθώς δολοφονείτε τις μικρές βιετναμέζες
και τους χωρικούς μες στα ίδια τα χωράφια τους
καίγοντας και ξεκοιλιάζοντας
δηλητηριάζοντας και αφανίζοντας
τόσο πιο συστηματικά κυνηγάω βαθιά στην καρδιά μου
τον «αμερικανό» εαυτό μου.
Δεν θα τον αφήσω να ζήσει, τον «αμερικανό».
Θα τον αφανίσω, ο κύριος «Χ»
είναι ήδη προ πολλού νεκρός.
Δεν θα αφήσω να περάσει και στα παιδιά μου
μα θα τους δώσω αντίθετα τον Αρχηγό Γιοζέφ
τις αγέλες των βουβάλων, τον Iσί
το γεράκι και τα έλατα,
τον Βούδα, τα ίδια τα γυμνά κορμιά τους
για να κολυμπήσουν, να χορέψουν
και να τραγουδήσουν.
Καθώς σκοτώνω μέσα μου τον άσπρο εαυτό μου
τον «αμερικανό»
και χορεύω τον Χορό των Πνευμάτων
να φέρω πίσω σε τούτη την ήπειρο
το χόρτο και τα ποτάμια της
να συνθλίψω τα λαρύγγια σας ενώ κοιμάστε.
Τούτη τη μαγεία απεργάζομαι
τούτη την αγάπη προσφέρω
που τα δικά μου παιδιά ίσως θα εξαπλώσουν
και τα δικά σας μάλλον μήτε καν θα καταλάβουν!
Gary Snyder - "Ένα ανάθεμα προς τους ανθρώπους του Πενταγώνου"

2 σχόλια:

chrismos είπε...

Χρηστού λιμού, τι ώ μορφή που νέοι προ φυτεία αφτί!
Ασκώ τόση οκά θ'ένας τον κάθε "αμερικάνο" που κρύβει μέσα του (κι έξω του) και κάτι καλό θα ξημερώσει...
"Εξ αιτίας τους με κάνουν
να τη βγάζω τσάτρα-πάτρα
και μαθαίνω στα παιδιά μου
να μισούν τον Φρανκ Σινάτρα"

theogrocer είπε...

Δις κωλο, feel εμού, F ΚΤΕΟ αλλά δύσκωλο...