Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Aπίστευτο ταινιάκι!!!!
Θα το κάνω προώθηση σε όσους ξέρω.

theogrocer είπε...

Κι εγώ αυτό σκέφτηκα όταν το πρωτοείδα παλιότερα. Πρόσφατα ξανάπεσα πάνω του, ένοιωσα το ίδιο και γι' αυτό το ανάρτησα (Άννα άρτυσα, που λέει κι ο Chrismos)

chrismos είπε...

Gitti ve çaydanlık kapağı bulundu!!!

Ο Σινάν Τσετίν είναι μεγάλος σκηνοθέτης!
Σινάν άει γιάβρουμ, Σιναν να οι ναοί...
:) :) :)

theogrocer είπε...

Δένδια φόνο Ρέππα lick Άρη μου (Δένδια σκότωσε τον Ρέππα και γλείψε τον Άρη).
Συ Νανά η;...

Πάνος Παπαδόπουλος είπε...

Α, χα, χααα, χαα χα. Μας πέθανες. Πολύ γέλιο, ρε, δεν έχεις το Theo σου ρε bakkal!

theogrocer είπε...

Δεν τον έχω! Ώμος θύμα 'μαι ότι τον είχα μέχρι κάποια στιγμή. Μ' άλλον μου έπεσε κάπου...

chrismos είπε...

Κι ε μετό "Δένδια..." έγραψες!!!

Unknown είπε...

Αχ μπενίμ τσοτζούμ Μπακάλ τσοκ μερσί.
Αν κατέχεις την Τουρκική το γέλιο είναι ακόμη μεγαλύτερο.

theogrocer είπε...

Για σπάσ'το σε ελληνικά. Δεν κατέχω την τουρκική, περιμένω, αφού εν καιρώ θα την μάθει όλη η Θράκη...

Unknown είπε...

Πάλι κάνεις λάθος ΤΕΟ. Την Τουρκική για χίλιους λόγους την γνώριζε η πλειοψηφία των κατοίκων της ΘΡΑΚΗΣ.
Με την Χούντα υπάρχει γραμμή για να σταματήσει να μιλιέτε πάση θυσία ας το πούμε τον Ελληνικό πληθυσμό.
Η πλειοψηφία των κατοίκων της περιοχής είναι πρόσφυγες και αυτό λέει πολλά.
Τώρα αν σε πιάνουν εθνικές φοβίες τα ίδια και χειρότερα έχουν οι γείτονες στην Ανατολία με το τεράστιο ζήτημα του Κουρδικού που κακήν κακώς ανοίγει σε μια κοινωνία που ο στρατός είναι πολύ δημοφιλής.
Μετάφραση . Αχ παιδί μου εσύ ΜΠΑΚ ΑΛΙ ευχαριστώ πολύ.
Λέγεται για να εκφράσει την ικανοποίηση του από την χαρά που ένιωσε.

theogrocer είπε...

Από τη φράση μου δε νομίζω να απορρέουν εθνικές φοβίες (κάτι που δεν έχω νοιώσει και ποτέ), αλλά μάλλον υπερεθνικός σαρκασμός...
Iyi geceler.