Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

18 σχόλια:

chrismos είπε...

Κι ώμος Φ λαιμου,
Όλα όσα ΠΕΦ άνθη! Κι εμετό 70% σταδίω MEGAλα κώματα απέδειξ' ΕΠΕ ρήτρα ΝΑΤΟ προβατοειδές τισκαταγωγής του!
Φαντάζεσαι όλα αυτά τα σκουπιδόχαρτα να είχαν πέσει εκτός κάλπης;
Θα μιλούσαμε για τεράστια οικολογική ρύπανση!
Ίσως και μεγαλύτερη από της Be Pee*...
*(Από το Be Peeμνιον)

Unknown είπε...

ψηφοδελτια σταύρωνα κι όλη νύχτα καύλωνα!!!
Ψωμί(&)Άδη ΘΕΛΛΕΙ ΠΑΛΙ Η ΝΙΚΗ.

theogrocer είπε...

Πάτε ραφές αυτής, ου γαρίδας οι τύποι ους ει...

Unknown είπε...

70% όχι επί του συνόλου αλλά επί αυτών που πήγαν να ψηφίσουν.
Αν και το ποσοστό συμμετοχής είναι περίπου 64% και αν βγάλεις ένα 8% λευκά άκυρα τι μένει 56% συμμετοχή.
Κάνε αναγωγή στα ποσοστά που πήραν και βγαίνει η πραγματική εικόνα.
ΠΧ Ψωμιάδης 44% επί 56%=πραγματικό ποσοστό =24,64%.

Στην λογική αυτή πανυγηρίζει και το ΚΚΕ γιατί λέει έχει άνοδο 12%????
Η πραγματικότητα δείχνει άλλα όμως.

theogrocer είπε...

Μπράβο Ξανθή Καλάθη! Θέτεις σωστά και με αριθμούς αυτό που μάλλιασαν οι πένες μας να γράφουν!
Να μύγα μισό...

chrismos είπε...

theo,
Μιας και προς F χέσε
για top ύμνιο
Καίτη Σαμαρ' ΤS-2,
εγώ άστρα Γουδί show σπυρί-zu als:
"Εγώ για τις Μπουτάρες σου μπεμπέκα μου
απόψε θα το σκάσω απ' το Γκιουλέκα μου.
Πάλι ξαναζει μόνο ψωμί Άδη
κι ass ζήσω μοιάζω είμαι στο Scott Άδη"


Jim,
Μ' αφη συκα δες ύπεροι λαμβάνω την απόχη στο 70%.
Όσες σκι ανάγωγε σκιάν κάνεις,
το εβδομη ίντα είναι 70!...
Αυτό το γάμοι μένω τόπος σ' οστό που από φάση ζει γαμεί σικε προς τιμώ γειά τους ειπώ λοιπούς...

theogrocer είπε...

Le snak Annie την Άννα τροπή ο boot-Άρης;
Μ' όνο και μ' όνο για το none θυμό, axe ή ζητών κοπώ!..

chrismos είπε...

Μα καρινα τινγκα νικη ass cash Ιωάνν' θυμο σκιας plan τάξη!
Γιατί ο σωζει χλωμό το βλέπω...
Θα Φανή απότοκη ρει άκατοι κόκκοι ρηγμα.
R Κίνα μύτο μπερδέψουμ' εμετοίς κατήλατου θερμα οικου...

Unknown είπε...

Ανατροπή?
Θα κερδίσει ο πουσαρισμένος Boot(i)Αρης τον Ελληνόφωνο ΓΚΙΟΥΛ(Τριαντάφυλλο)ΕΚΑ = ΤΕΚΑ Τριανταφυλλένιο Εργατικό Κέντρο Αθηνών για να στεναχωρεθεί ΩΑ ΝΘΥΜΟΣ?
Πολύ λουλουδικό κλπ έπεσε στην "Δεν θέλει άλλο Νίκη".
Ανθιμος-ΓΚΙΟΥΛεκας -Ξυροτύρι-Μπαρμπούνης-Μπολάρε ωωωωω
Αλλά Άρτοςτου ΆΔΗ μόνο ένας 'η αλλιώς Ψωμόπαιδο Αρτόπαίς Ψυχα(ο)οπαίδι Εκμέκογλου-Εκμεκίδης
ΑΓΑπη μου χ κίδυνη Άνθιμος η σκιά μου...

chrismos είπε...

Προκειμένου να στρέψετε μια ανοιχτή παλάμη στο πρόσωπο,
(Μούντζα head in) δείτε αυτό:
http://gerontakos.blogspot.com/2010/10/blog-post_6951.html

theogrocer είπε...

Ξανθή Καλάθη
Μπουτάρης και Γκιουλέκας εμπεριέχουν την αποδοκιμασία (ου) στα επίθετά τους. Έπειτα, αν βγει αυτό το καλόπαιδο ο Γκιούλ μαζί με τον εν τούτω Πανίκα, θα σχηματιστούν τα αρχικά Γ.Α.Π. (Γκιουλέκας, Άνθιμος, Πανίκας) και θα παίξουν το παιχνίδι της κυβέρνησης!
Chrismos
Πολλοί καλοί, ΗΠΑ rap ω bee!

Unknown είπε...

Καλά TEO αν βγει ο ΜπουτιΑρης δεν θα κάνει το παιχνίδι του ΓΑΠ??
Επανασταική σέχτα έχει το παλουκΑΡΗ.
Εντάξει καλύτερα παπάκι παρά τον Μητσοτάκη αλλά πέφτουμε χαμηλά πιο χαμηλά εκεί που καίει το κορμί θέλω να νιώσω το φιλί!!!
Διευκρίνηση Ξάνθη Καλάθι είναι αγόρια και όχι Ξανθιές αΓΑΠ υμένας ΠανΑΓΙΕΣ που φαντάζεται η πεσμένη λιΜπιντ(ε)ό σας.
Ντροπή για τα μάτια σας ντροπή να είναι άδεια.

theogrocer είπε...

ΚΕΠ ου ξέρεις εσύ για τη λίμπιντό μας;
Θα βάλεις τα κλάματα Άννα νύξουμε τάστο, Μάτα μας...

Unknown είπε...

Κρίμα απογοήτευση περίμενα πιο σοβαρή απάντηση και όχι επίθεση .
Αν ανοίξω το στόμα μου αν σου πω τι έχω κάνει ΑΝ ΑΝ ΑΝ .
Κι αν η γιαγιά μου δηλαδή είχε ρουλεμάν θα ήτανε πατίνι!!
Macho απαντήσεις από macho αγοράκια??
Όταν η κοιλιά φτάνει στα γόνατα όταν άσπρα μαλλιά στην κεφαλή.....
Όταν όλη μέρα σε ένα κάθισμα .....
Όταν περσινά ξυνα σταφύλια....
Γιατρέ νιώθω πολύ δυνατός στα χέρια λέει ο 80αχρονος .
Δηλαδή??
Να κοίτα 'οταν 'ημουν 18 με το ζόρι μπορούσα να κουνήσω το πουλί μου.
Στα 35 κάπως το κούναγα περισσότερο.
Στα 50 μου λίγο περισσότερο.
Τώρα το πιάνω και το κατεβάζω με την μία.Πρέπει να έχω τρομερή δύναμη στα χέρια μου !!!!!!!!
Να είστε καλά.

Έχω άδεια και ένα έναν τρελλό Νοτιά και προσπαθώ να εφαρμόσω την τακτική του ΚΑΦΚΑ.

Ανώνυμος είπε...

Eμάς εδώ στο Ρέθυμνο ο νυν δήμαρχος ξαναβγήμε με ... 73%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Η νίκη χρεώνεται στο πασοκ αλλά στο ψηφοδέλτιό του οι περισσοτεροι προέρχονταν απο τη ν.δ.
Αλλά 73% γαμώ το κέρατό μου;!!!

theogrocer είπε...

Μικρύνει σεξ, ιδίων τ' άλλο τρία!
Από laugh σετ οκά Θησείο σου και τα έργα CIA κάπρων όμοιά σου. Μην asshole είσαι με όσα δεν φτάνει η allez που...

theogrocer είπε...

Solo
Ίππο θέτω πως είναι la οφειλής. Per αστικά σας (per άστυ κάσας, per ass τικ ass σας). ΗΠΑ άρχουν και χοιρότερα, μύξαι φυσάς και μύξαι γελιέσαι.

chrismos είπε...

@ Solo,
Πράγματι, αυτό το 73% (σε δήμαρχο "δύω σε ένα") πόνεσε!!!
Γάμοι set-in καρδιά του κάθε ατόμου
(γαμώτο coeur ατόμου)
Τόση πρόβα τ' ίωση;!;;!!;...

Plaque απλά καφτός ο "ναύτης που απόψε το κορμί μας αμελεί"
(α φτύει εθνικιστη ΚΥΠ ορδή)
είναι τρομερά ευγενικός κι εμετούς ψηφοφόρους του (τους αποδίδει υπέροχες ιδιότητες που ΔΕΝ διαθέτουν) προκαλώντας απίστευτο γέλιο:
Μέσω απ'ευθυςμένου, απ'ευθύνθηκαι στόκοι νότου (για το β' γύρο),
και τους είπε να ψηφίσουν απλόσ κατά
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ!!!...
Χαχαχαχαχαχαχαχα!....
Φοβερός!...