Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Προς Θεσσαλονικείς λ΄ επιστολή φαύλου
Αδελφοί
Επιτρέψατέ μου να συνεορτάσω μεθ’ υμών την συμπλήρωσιν τριάκοντα επιστολών αχρηστομάθειας, μεθ’ ιαμβικών δεκαπεντασυλλάβων, νταουλιών και ζουρνάδων:

Ελάτε τώρα φίλοι μου να ασκήσουμε το χόμπι
εις το οποίο αρέσκεται σαφώς το κάθε ζόμπι
όπως το συνηθίσανε των ΜΜΕ τσοπάνοι
όχι χωρίς συναίνεση από κάθε χαϊβάνι:
Να ‘χει στην κλειδαρότρυπα των άλλων ένα μάτι
ώστε να ζει ολότελα μέσα στην αυταπάτη.

Κρυφοκοιτάζουν, βάσανα αρέσκονται να ψάχνουν
για να τη… βρίσκουν λέγοντας «χειρότερα υπάρχουν»
κι έπειτα στρέφονται αλλού, κοιτάζοντας με ζήλια
τους «διάσημους», τους «όμορφους», κώλους, μαλλιά και χείλια
«σφάζονται» όμως αν τους πεις για ιδανικά και ήθος
διότι καταρρίπτεται ο στυλοβάτης μύθος…

Εμείς όμως κοιτάζοντας κρυφά, βλέπουμε άλλα
ιδού ένα στιγμιότυπο, στου βίου την τραμπάλα:

Η αγία οικογένεια κάθεται στο τραπέζι
ενώ σκασμένο απ’ το φαΐ το τέκνο της θα παίζει
κάποιο καινούργιο, ακριβό και high tec παιχνίδι
χωρίς κανένας να βρεθεί να δώσει ένα κλοτσίδι
στον στυλοβάτη του σπιτιού και στην κολόνα μάνα
που κάνουν τα παιδιά τροφή για κάθε ένα… Γκαργκάνα.

Ρευόμενοι, περδόμενοι, θα σηκωθούν κατόπι
τρώγοντας κι ένα μπακλαβά με μπόλικο σιρόπι.
Η μια θα πλένει πιατικά, ο άλλος θα τα ξύνει
ω! πόσο όμορφες στιγμές, τόσο που να στη δίνει
και θες να βγεις φωνάζοντας στον κόσμο απ’ το μπαλκόνι:
‘μεις αρμενίζουμε στραβά ή ο γιαλός στραβώνει;

Ρίξτε λοιπόν μια μούντζα εις την αμετροέπεια
μ’ αληθινή… ευγένεια και με αξιοπρέπεια.
("Εξώστης" - Θεσσαλονίκη)

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φαύλε για τα στιχάκια σου
δεν πολυσυμφωνάω.
Μα οπως το ξανασκέφτουμαι
λέω φέρε λίγο κι απο δω
τον μπακλαβά σιρόπι
κι εγώ με τα στιχάκια σου
διαφωνώ κατόπι.

theogrocer είπε...

Γιατί δεν πολυσυμφωνάς
καλέ μου φίλε Solo;
Ποιος θεωρείς πως έκανε
τούτο τον κόσμο κώλο;

chrismos είπε...

Εγώ που υποκλίνομαι
σε ποιητές-Σουρήδες
νιώθω μια υποχρέωση
σ' όλους τους κλαπαρχίδες.

Και "κλαπαρχίδη" εννοώ
κάθε "Δελαπατρίδη"
αστό και εθνικόφρονα
που λέμε "ευπατρίδη"

Αφήστε με, λοιπόν, theo
να ρίξω δυο κλοτσίδια
στης άγιας οικογένειας
τα ιερά αρχίδια.

theogrocer είπε...

Χατίρι φίλε δεν χαλώ
αν έτσι θέλεις, όρμα
κι ας είν' πολλά τα μέτωπα
που συνιστούν τη βρώμα...

Πάτο έχουμε πιάσει πια
και ο καθείς μας φτύνει!
Κανείς δεν βλέπει σ' όλα αυτά
ατομική ευθύνη;

chrismos είπε...

Σαφώς τα μέτωπα είν' πολλά
μα εγώ έχω κεντράρει
στο θέμα που ανάρτησες
κι ο διάολος ας-τούς πάρει.

Όσο για τις ευθύνες μας
κατάντησε "μαντζούνι"
το "όλοι μαζί τα φάγαμε!"
που είπε το γουρούνι.

Κι άσχετα από συλλογικές
κι ατομικές ευθύνες,
σταμάτησα ν' ακούω πια
κάθε λογής "σειρήνες".

Δε νιώθω απολογούμενος
και ενοχές δεν έχω
αλλά σου λέω μόνο αυτό
που ταξικά κατέχω:

Στον πόλεμο που κήρυξαν
εθελοντής φαντάρος.
Ρίχνουν οι εχθροί; Ρίχνω κι εγώ
και όποιον πάρει ο χάρος...

Ανώνυμος είπε...

Kώλος ο κόσμος έγινε
όχι απ' τους κουραμπιέδες
αλλά επειδή ανακάλυψαν
οι άνθρωποι τους μπιντέδες

Μα τέλος πάντων , είν΄αργά
ας μη το συζητήσω
Κι άμα μου δώσεις μπακλαβά
σ' όλα θα συμφωνήσω!

theogrocer είπε...

Solo, δεν μου τα λες καλά
γιατί με το 'να χέρι
δίνει ο πασάς τον μπακλαβά
μα τ' άλλο θα στη φέρει...

Chrismos, εσένα ο μπακλαβάς
μάλλον δε σε χορταίνει
γι' αυτό λοιπόν περίμενε
να δεις τι έχει να γένει...

Penny είπε...

"Το χέρι που κουνάει την κούνια, τον κόσμο όλο κουνάει",
που λέν και στην Ινδία,
και ποιός δεν συμφωνάει..

Unknown είπε...

Τούτο τον κόσμο κώλο έκανε
θαρείς ο μπακλαβάς μου !!!!

Αν έχει φύλλο τραγανό
και κρύο για να σφίξει

Τότε θα έχεις κώλονε σφιχτό
που απίθανα γλυκίζει!!!!

theogrocer είπε...

Penny
Ελπίζω να συμφωνούν όλοι.
Xanthibasket
Αλήθεια εσείς συμφωνείτε; Βλέπω ότι τα σημάδια της τουρκοκρατίας ακόμα μεταδίδονται από γενιά σε γενιά, όπως οι ψείρες ένα καιρό από γένια σε γένια.

Ανώνυμος είπε...

Όφου ήντά' παθα εγώ ο μουσάτος. Στην ψειρού.
Άσε που είμαι και Τουρκόσπορος (ο προπάππους μου ήταν βέρος Τουρκος)
Φέρε ρε γαμώτο εκείνο τον μπακλαβά και τα συζητάμε μετά.
Άντε, βάζω τη ρακή

theogrocer είπε...

Κι εγώ τουρκόσπορος είμαι ωρέ πατριώτ', γι' αυτό δεν με δέχονται οι αμιγείς της παπ-αρείας φυλής.
Μίμε πρόκα Lee's με τον back λάβα. Ξέρεις ότι είμαι στην πηγή...

chrismos είπε...

Εσύ Χριστό κι εγώ Αλλάχ
όμως κι οι δυο μας μπακλ-αχ-βαχ

Εσύ Χρήστο και BuddaAllah
ο Buckle αββάς δε σε χαλά;;;

Οι TourΚωςποροι και οι TourΒόσποροι είναι μια χαρά! Αγνοί κι εύπιστοι. Φαντάσου ότι μπορείς να τους κοιμίσεις με μια μόνο αντζούγια! Π.χ. θυμάμαι τον Καιmal Άτα(Tour)Κ που μασέλαιyeah:
"Δώς μοι παστό κι ερντοΓαν κοιμίσω"

Unknown είπε...

Στο οθωμανικό δίκαιο είναι λόγος διαζυγίου η back door.
Οι γείτονες το αποκαλούν Ελληνικό!
Είναι η καλύτερη απόδειξη πως έχουμε κοινά στοιχεία
1) Εμείς είμαστε Τουρκόσποροι!
2) Αυτοί είναι Ελληνόσποροι!

theogrocer είπε...

Γιατί να μπερδεύουμε τις βούρτσες με τις Δρούτσες; Για τα ελληνοτουρκικά καλύτερα να ρωτήσουμε τον Δρούτσα.