Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Πολιτικοί, οικονομολόγοι, ψυχολόγοι, κοινωνιολόγοι, σημειολόγοι, διανοούμενοι, ειδικοί της κοινής γνώμης κι όλοι οι άλλοι ηλίθιοι που χαϊδεύονται σαν πουτάνες με την εξουσία, αναφέρονται συνεχώς σ’ αυτά τα «σοβαρότατα προβλήματα», προσέχοντας ωστόσο καλά να μην τα ονοματίσουν πραγματικά: αυτοί που τους τρέχουν τα σάλια και κουνάνε την ουρά από χαρά κάθε φορά πού τα’ αφεντικό τούς ζητάει να μυρίσουν ένα καινούργιο φαινόμενο που διαμέσου του εκδηλώνεται η ίδια κρίση, αυτοί που αγαπούν τόσο πολύ τους ορισμούς και τις ετικέτες, νάτοι τώρα που βρίσκουν χίλιες προφάσεις για να μην ονομάσουν ποτέ αυτό που η επιστήμη τους δεν μπορεί να λύσει, αλλά που δεν θα ‘θελαν να λυθεί από άλλους. Στην πραγματικότητα, το επάγγελμά τους έγκειται πια κατ’ ουσία στο να φανούν απαραίτητοι σ’ αυτούς που τους δίνουν δουλειά και αυτή ακριβώς είναι η κύρια απασχόλησή τους, σε μιαν εποχή που το προλεταριάτο σκέφτεται πως ούτε αυτοί ούτε τα αφεντικά είναι απαραίτητοι. Παρ’ όλο που ένα τέτοιο φαινόμενο μπορεί να φαίνεται περίεργο, δεν μπορούμε βέβαια να πούμε πως αυτό είναι που καθορίζει το καινοφανές της εποχής μας, μια και αποτελεί απλώς μια συνέπειά της και όχι την πιο ενδιαφέρουσα. Κι αν υπάρχει κάτι που να ξαφνιάζει σ’ αυτό το φαινόμενο τής γενικής κατατρόπωσης, είναι μονάχα η εξοργιστική υπόληψη που συνεχίζουν ν’ απολαμβάνουν παρόμοιοι, ειδικοί στα μάτια εκείνων που τους χρησιμοποιούν ακόμα, περιμένοντας ποιος ξέρει τι. Σε τούτο, όπως και σ’ όλα τ’ άλλα, αυτοί επιβεβαιώνουν το παλιό ρητό: κατά κύρη, κατά δούλο (tale il padrone, tale il servitore).

Gianfranco Sanguinetti - "Del terrorismo e dello stato"

10 σχόλια:

chrismos είπε...

"...σα χέλια γλοιώδικα έχουν πουληθεί, τους έχω σιχαθεί"
Αλλά αυτό είναι το λιγότερο...
Το κυριότερο είναι πως αποτελούν βασικό μηχανισμό της κρατικής τρομοκρατίας. Κι αυτό, κάποια "γλοιώδικα χέλια" (τα πιο νοήμονα) το έχουν συνειδητοποιήσει, ενώ ο υπόλοιπος συρφετός της "πνευματικής" γλίτσας ίσως και να καμαρώνει που θέτει την "ευφυΐα" του -μή χέσω- στην υπηρεσία επίλυσης κρατικών προβλημάτων.
Ωστόσο, καίει μεν καίει δε συνεχίζουν απτόητοι!
(κατά κύρη, κατά δούλο, κατά γιους κι έθιγα τέρας...)

theogrocer είπε...

Έχει χυθεί πολύ μελάνι γι' αυτά τα ερπετά, που με τη δουλική ευφυία τους αλλάζουν αστραπιαία θέσεις σαν τις σαύρες. Φαινομενικά βέβαια, γιατί πάντα η διχαλωτή γλώσσα και η ξιπασιά τους έχουν ως στόχο τον λαό. Που -αλίμονο!- πάντα τους θαυμάζει.
Ώμος ιοί στόρια then έχει tell ίωση α κόμμα...

boula είπε...

19/2/2010
Αν θέλεις να λέγεσαι άνθρωπος
Διαβάζω παρωχημένου χρόνου εγγραφές του παρόντος ιστολογίου ιστο-λογίου ή ιστοριολογίου.
Διαθέτω πολύ από τον προσωπικό μου χρόνο όπως έλεγε και ο Κουντουράς "από την υλική μου ευζωία για την ψυχική μου ικανοποίηση" ανάρτηση 17/2/2010 και αρκετές δυνάμεις για να εμβαθύνω και να μη βρεθώ κατηγορούμενη σύμφωνα με τα λεγόμενα του mark ίσιου ντε Sant (δεν κράτησα σημείωση για την ανάρτηση) και ωμολογώ ότι παθιάζομαι.
Η πολυποικιλότητα και η πολυπλοκότητα των θεμάτων συναγω-n-ζωνται την μονοτονία (από το μονοτονικό) και την σταθερότητα (από το θέρος) και την στιβαρότητα (από το στίβω και το βάρος) του ύφους και του if-ους. Και από την επανάληψη (επάνω λήψη) όσων με λαχτάρα (από τα ταρώ) διαβάζω και ξαναδιαβάζω (ξανά-διαβα-ζω) και θα συνεχίζω να διαβάζω όσο ιππ άρχουν.
Η επανάληψη (είναι η μητέρα της γνώσης) με διαφορετικό τρόπο κάθε φορά μου δίνει την αίσθηση της διαδασκαλίας και αισθάνομαι να με δαμάζει.
Δεν ξέρω αν αυτά είναι τι Μύτικα, ενθαρρυντικά ή αποθαρρυντικά ή απορρυπαντικά αλλά ξέρω ότι με έχουν απορροφήσει. Απλά θέλω να συνοψίσω συνο ψήσω (+ ω ψ =) την ως εδώ (ως αιδώ) εμπειρία μου - experience και την απειρία μου (inexperience). Ευχαριστούμε Theo
Και μια που ήδη έκανα κατάχρηση του χώρου να επισυνάψω και τη συνέντευξη της Κατρίν Ντενέβ
http://news.in.gr/culture/article/?aid=1231102243

theogrocer είπε...

1. Έχετε μπερδέψει ημερομηνίες αναρτήσεων, αλλά αυτό λύνεται εύκολα αν απευθυνθείτε στην... υπηρεσία αρχειοθέτησης.
2. Κράτα τεκέ. Συ μη ώσεις; Αρακά λάκα no και λέω Περίδη αγωνίσματος.
3. Γλάστρα; Πότισε; Α, θα asshole η Θώδη εξοδικά με την ταινία.
4. Οι καταχρήσεις του χώρου (και γενικώς) miss ass απ' asshole ουν.
4. Πολίτη μύτη cash χολή α! Εύχαρις, stop όλοι!

boula είπε...

ακριβώς γι' αυτό το διαγώνισμα πρόκειται, τι να κάνω ; είμαι
Μόνη με το Θεό και τους Αγίους
του νέους δυνάστες μου, τους λογίους
Μπούλα

theogrocer είπε...

Το "μόνη με" συνιστά αντίφαση εν τοις πράγμασι.
Αγρυπνείτε και προσεύχεστε.

boula είπε...

Επειδή είμαι πολύ κολλημένη γραφειοκράτισσα και πολύ κολλημένη με τη μαθηματική ακρίβεια των φαινομένων, ποιές αναρτήσεις μπέρδεψα ; Σήμερα είχα καιρό και τις ξανατσεκάρισα και τις βρήκα σωστές.
Και αφού κρατάω και σημείο σεις από αυτά που διαβάζω, το γλωσσοδέτη της 6/4/2010 πολύ τον εκτίμησα και παραθέτω κι αυτόν "How much wood, would a woodchuck chuck, if a woodchuck could chuck wood ? He would chuck as much wood as a woodchck could, if a woodchuck could chuck wood" (Πόσα ξύλα θα μπορούσε να κόψει ένας δρυοκολάπτης, αν ο δρυοκολάπτης μπορούσε να κόψει ξύλα ; Θα έκοβε τόσα ξύλα όσα ένα δρυοκολάπτης θα μπορούσε, αν ο δρυοκολάπτης μπορούσε να κόψει ξύλα" Κολλημένη όχι με τους γλωσσοδέτες γενικά αλλα με τον συγκεκριμένο

theogrocer είπε...

Ζητώ συγνώμη, προφανώς δεν είδα το "2010" και κοίταξα στις αντίστοιχες αναρτήσεις του 2011.
Μη ζητήσετε κι εσείς συγνώμη που είστε "πολύ κολλημένη γραφειοκράτισσα". Όπως αποδείχθηκε, κανείς δεν είναι τέλειος...

boula είπε...

δε θα ζητούσα ποτέ συγνώμη, η ατέλεια είναι χάρισμα, θείο δώρο

boula είπε...

ενώ για ορθογραφικά λάθη τύπου ανοίγω ( κλείνω με " , δεν συγχωρώ τον εαυτό μου, κολλημένη και με την ορθογραφία
Ορθογραφία
τάχα γιατί να την κρατήσω;
όσα και νάχα γράψει
θέλω να σβήσω