Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Ο κύριος λόγος της βάρβαρης εκμετάλλευσης της φύ­σης αλλά και των δεινών των εργατών, των ανταγωνι­σμών και των κοινωνικών αγώνων, είναι το δικαίωμα στην ιδιοκτησία που παρέχει στους ιδιοκτήτες της γης, των πρώτων υλών και όλων των μέσων παραγωγής, την δυνατότητα να εκμεταλλεύονται την εργασία των άλλων και να οργανώνουν την παραγωγή όχι χάριν της ευημερίας του συνόλου, αλλά για να εξασφαλίσουν ένα μέγιστο κέρδος στον εαυτό τους. Η ιδιοκτησία συνεπώς πρέπει να καταργηθεί.
Errico Malatesta

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Kάτι δεν μου πάει καλά.
Πχ είμαι ιδιοκτήτης του blog Σολωμάντζαρος.
Πειράζω κανέναν;
Γιατί να μου καταργηθεί η ιδιοκτησία επί του μπλογκ μου;
Δεν ξέρω , βέβαια, αν έχεις κάτι προσωπικό μαζί μου, Ω πόται! αλλά-λα-ζει το θέμα.

theogrocer είπε...

Είσαι "ιδιοκτήτης" ενός μέρους του κυβερνοχώρου που ΑΝΗΚΕΙ σε άλλους και σου τον διαθέτουν λόγω ωφελειών τους, άμεσων και έμμεσων...
Πάντως μη φοβάσαι. Οι μικροκαλλιεργητές θα παραμείνουμε σχεδόν υπό το ίδιο καθεστώς, αλλά με άλλους όρους.

Ανώνυμος είπε...

Οι μικροκαλλιεργητές;!
Δεν έχει πάρει τ΄αυτί σου τι προωθούν στο Αμέρικα; Θέλουν ν΄απαγορεύσουν να φυτεύεις λαχανικά στον κήπο του σπιτιού σου. Έχω κάτι μήνες να το παρακολουθήσω το θέμα , αλλά έτσι που το πάνε θα μας επιτρέψουν στο τέλος να φυτεύουμε χασισιές και θα μας απαγορεύσουν τις ντομάτες.

chrismos είπε...

Solo, κακώς συγχέεις την έννοια της ιδιοκτησίας, με τη χρήση ενός μπλογκ. (το ίδιο θα μπορούσε να επικαλεστεί κάποιος π.χ. για το παντελόνι του. Και ο Μαλατέστα προφανώς ΔΕΝ εννοεί τέτοιου είδους ιδιοκτησίες -ας μύγαι λιώμα ΣτΕ!) Ένα θολό τοπίο αποδυναμώνει την αρνητική φόρτιση της ιδιοκτησίας (για να μην πω ότι την μετατρέπει σε ελκυστική έννοια...)

Τo blog δεν είναι ιδανικό.
Για το "ταξίδι" είναι δανεικό.
Για να αντέχει η καρδιά τον ενικό.

Κατωι ή διωκτης ή αστα μέσα παρ' αγωγής και πλουτισμού!

boula είπε...

Ακόμα μου καίει την αγκαλιά
πνευματικό υλικό μου
μου τρυπάει την καρδιά
κι ας μην είναι δικό μου


η δύο κτήση, Α! ίναι δικό πω μαχαι ρι!

theogrocer είπε...

Μετά από τόσες χιλιετίες βομβαρδισμού και εθισμού του νου σε κάποιες "σταθερές", τίποτε δεν είναι εύκολο να αλλάξει. Καμιά φορά ούτε να συζητηθεί...

boula είπε...

γι αυτό υπ άρχει υπ οίηση ...

theogrocer είπε...

Ακριβώς γι' αυτό. Για να αργούμε να κατανοήσουμε, πιστεύοντας ότι τα ξέρουμε πια όλα, όπως οι ποιητές... (που "με χέρι υγρό υμνούνε της πατρίδας το χαμό" κλπ.)