Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

(κλικ για μεγέθυνση)

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σ' αυτούς τους δύσκολους καιρούς για να μην έχω πείνα
πήγα λοιπόν κι αγόρασα ωραία καραμπίνα
και στο κυνήγι απόθεσα όλες μου τις ελπίδες
όμως επήγα κι έπεσα πάνω στις στυμφαλίδες!
Φαίνεται πως οι όρνιθες μου' χαν πολύ γινάτι
κι ας ήταν η ιδέα μου πολύ καραμπινάτη.
Τώρα ξεφτύλας τριγυρνώ, στσ΄αγρούς με τις λακούβες
κι αντί κυνήγια ένδοξα, σκυφτός μαζεύω βρούβες.

theogrocer είπε...

Χαχαχα! Είσαι Α.Π.* εκτός!
Δικαίως σ' έχω χρίσει ήδη συνάδελφο του δεκαπεντασύλλαβου στο blog σου.

*Α.Π.: Ανώτερος Ποιητής

chrismos είπε...

Ουάου! Solo, θύμισες Μποστανια tatoo!
Ακόμα και Αρκά, μ' αυτή τη σοκολατένια γεύση απ' τους αυτος-Αρκας-mousse!
(έκλεψες την παράσταση, μπαγάσα...)

theo, τέλειο το ΕΚΑΒ (Εγχειρίδιο Κυνηγετικής Ανηκέστου Βλάβης)!
Τί νοσεί νεοι σα τυρι κι η ποίηση;
Τους ουρεί;

theogrocer είπε...

Σα φως τους ουρεί. Το lake S Τήνου για...

chrismos είπε...

Α, ναι· δεν το' χα προς sexy...

theogrocer είπε...

Χαχαχα! Προ σεξ ε;