Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

Κι όμως, το να βοηθάμε ο ένας τον άλλον είναι κάτι θεμελιώδες, ενώ το να τρωγόμαστε ο ένας με τον άλλον ως συνήθως, είναι κάτι που ωφελεί μόνο αυτούς που βρίσκονται από πάνω μας. (…) Πιστεύω ακράδαντα ότι ένας εργαζόμενος που υπερασπίζεται τα δικαιώματά του δεν είναι τρομοκράτης, όπως μας αποκαλούν σήμερα επειδή αγωνιζόμαστε για τη ζωή των οικογενειών μας. Σας καλώ όλους να βγείτε απ’ τα σπίτια σας και να υπερασπιστείτε τις ζωές όλων μας. Όσο μας κρατούν κλεισμένους στο σπίτι, τους επιτρέπουμε να μας ρίξουν λίγο-λίγο, μέτρα μετά από άλλα μέτρα, στην πείνα. Θέλουν τα παιδιά σας και τα παιδιά μας να μείνουν αμόρφωτα σαν εμάς, που βλέπαμε τους τοίχους των σχολείων περισσότερο απ’ έξω παρά από μέσα, καθώς ένας αμόρφωτος άνθρωπος είναι πιο εύκολο να υποταχθεί. (...) Αφαιρέστε τη λέξη “φόβος” και τη φράση “και τί θα αλλάξει μ αυτό;” απ’ το μυαλό σας και πάρτε το μέλλον σας στα χέρια σας.
Juan Jose Fernandes Asturias (ανθρακωρύχος – Asturias)

8 σχόλια:

chrismos είπε...

Βάστα μ' ένα σεβαστό
να 'ναι Β΄ με το Β΄ Ουνο...
Το να χαίρει νίβει Ιταλο
και τ' αδειο το πρόσωπο
Έντυε νόσοι ή εις χύσ'...
Ζήτω οι άλλοι. Λοβο η θεια.

Οι Mineristas δείχνουν το δρόμο.
Αυτοί τολμούνε στο δρόμο τ' ολμου, ναι
και ψηλώνουν το φεγγάρι
Tall moon!

theogrocer είπε...

Μέχρι να τους δια βρώση κι αυτούς η εις χωρισει "ξένων σωμάτων". Αυτή που υπ' έστειλε κι αιδώ τις see μαίες πολλών αγωνιστών. ΚΕΠ: όλα άλλα.
Ναι. Μούτι ναι. Χ δόση!

chrismos είπε...

Μείνε, βρυα ζεις.
Φεύγω το ραγια το ΑΝΤΙ-rat
Συ στη Κω. Φεστιβάλ.
Τα λέμε Αργώ terra...
(κατά τι εισδύω...)

theogrocer είπε...

Ok. Molly, Στέλιο, συ θα 'σαι Perry; Μένω στείρα, cheese, τικ η Cathy, Mary, not; Ήττα...

chrismos είπε...

Ακριβό σ' αυτή την Cathy,
Μαίρη-Νότη τα τόνιζε το φεστιβάλ.

(Ε, πες αδειο όρε σεξ σωστο σχολειο
και μ' άλλον θα 'χει σκι. Μυθοι...)

theogrocer είπε...

Talk σε "ρ" (Paul α΄) χρόνια τώρα.
Σούπα μου, την έχει δώσει τω άπω! Tell "S", μα...

chrismos είπε...

Αν εννοείς το εκλογικό, συμφωνώ πως είναι για γερά νεύρα.

Προς το παρόν όμως θα μείνω για λίγο στο θεσμό του φεστιβάλ. Φυσικά γκρινιάζοντας κι εξηγώ:

1. Πολλές εξαιρετικά ενδιαφέρουσες εισηγήσεις-συζητήσεις με ΕΛΑΧΙΣΤΟ ακροατήριο, δηλ. με συμετοχή αυτών που κατ' ουσίαν δεν χρειάζονται το φεστιβάλ για να δυναμώσουν την ταξική και αντιρατσιστική τους συνείδηση.

2. Πολλές χαζοβιόλικες μουσικές με ΠΟΛΥΠΛΗΘΕΣ ακροατήριο. Δεν έχω συγκροτημένη άποψη για πολλά νέα είδη μουσικής, αλλά μου φάνηκε ακατανόητο ένα πολύ μεγάλο πλήθος επισκεπτών να "χτυπιέται" υπό τους ήχους "ska" μουσικής!

3. Ελάχιστοι επισκέπτες στα περίπτερα βιβλίων σε αντίθεση με τις ατέλειωτες ουρές στις μπύρες και στα παραδοσιακά εδέσματα των μεταναστών.

Να μην τα πολυλογώ, ένα μεγάλο μικροαστικό πανηγύρι που -αν εξαιρέσεις τη χαρά και την ψυχική ανάταση των μεταναστών να βρίσκονται ισότιμα μέσα σε μια ευρύτερη κοινότητα- ΔΕΝ ΔΙΚΙΟΛΟΓΕΙ την ύπαρξή του.

"Ska"τά στο στόμα μου, αλλά αν η Χρύσα βγείτε σ' ήξεραν το "περιεχόμενο" θα 'ριχναν ένα πλατύ χαμόγελο ικανοποίησης, καθιστώντας τους σ/φους της περιφρούρησης άνευ λόγου και ουσίας.

theogrocer είπε...

Δένε, νοώ μ' όνο το εκ-λογικό αποτέλεσμα.
Ω σόγια το αντι-rats ή στη Κω, κατ' άλλα βαίνω απόλυτα. Είναι και δικές μουσκέψεις αυτές, μαζί με διάφορες άλλες -καθ' όλου κόλλα κι "F", τι καις;) που θα σου πω κάτι Δίαν.