Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Η απάντηση στο πρόβλημα τού Χίτλερ συνδέεται με τη χαρακτηρολογική δομή τού λαού που κατέστησε εφικτές τις δολοφονίες του. Ο λαός είναι εκείνος που έφτιαξε τον Χίτλερ κι όχι ο Χίτλερ που υπέταξε τον λαό. Αν ο λαός δεν ήταν στα μύχια του χιτλερικός ή σταλινικός, δεν θα υπήρχαν Χίτλερ ή Στάλιν…
Wilhelm Reich – «Η δολοφονία του Χριστού»

14 σχόλια:

chrismos είπε...

Άσπρο σ' έχουμε μα φταις
τις εξής ώσεις ή τα φτύσεις.
Είναι άλλων άχτι πα στη λέρα (hit λερ') τούφα σεισμού
κι εάλω η εποικείν δεινή θεωρία των άκρων και του σωσία αλφα σεισμού.

The bar "Αγνό Ρίζο" (τι σκαλες!)
προθέσεις τους ή γραφέα,
μαμμήν ξεχνάμε ποσα φτηνα κρυβω στη θεωρία εδράστηκε η μετά Στάλιν αστική προπαγάνδα και γέννησε όλα αυτά τα εκτρώματα της ευρωπαϊκής σοσιαλδημοκρατίας.
Άσχετα από τα δύο ονόματα, αυτή η ίδια θεωρία αποτέλεσε την "πλατφόρμα" στη "δημοκρατία" της Βαϊμάρης για να τσακίσει το δυνατότερο εργατικό κίνημα ever, αυτό της γερμανίας στη δεκαετία '20-'30, με τη γνωστή κατάληξη: ανάμεσα στα δύο άκρα να επικρατήσει το αγαπημένο του κεφαλαίου.
Δεν είναι τυχαίο που ακριβώς αυτή τη θεωρία επικαλείται (υποκριτικά μεν) η νεοφιλεύθερη δεξιά (ΝΔ,ΠΑΣΟΚ,ΔΗΜΑΡ,ΑΝΕΞΕΛ) και (ουσιαστικά δε) ο ΣΥΡΙΖΑ.

Μεγάλης η ζήτηση, και καλά κάνεις που ανοίγεις το θέμα.

theogrocer είπε...

Κάθισε Χίτη Chris. Είν' αυτά, σείσε seem περάσματα.
Στόκα-Τόκα ass αφαιρέσουμε την τελευταία πρώτα συ. Tim any δει χώστην, ε, ξύσωσι; Αυτό που ξεκάθαρα θέλει να πιω Ράιχ και συν όψη ζετέ στο "ο λαός είναι εκείνος που έφτιαξε τον Χίτλερ κι όχι ο Χίτλερ που υπέταξε τον λαό"...

boula είπε...

Κάλλιο το προλαμβάνειν παρά το θεραπ Εύην έλεγαν οι are, hey ημών πρόγ' ονοι

theogrocer είπε...

Ναι, τους είδαμε κι αυτούς πόσα πρόλαβαν...
Το ζητεί μα δεν είναι. Τηλ. εμέ, μάτι κάνουμε. Κι εμείς από δείχτη come. Ε, λήγει... Πωλεί λίγη...

chrismos είπε...

Ο Ράιχ θεωρείται εξπέρ στα μύχια της λαϊκής ψυχής (βλ. "Μαζική ψυχολογία του φασισμού") Ποιο σελάχι στ' ως εαυτός θάττον κρήνη;
Up! λαέ ποιμένων ας συντάσσω μεμέ την αντίστροφη εκδοχή:
"Το κεφάλαιο είναι εκείνο που έφτιαξε τον Χίτλερ, ώστε αυτός να υποτάξει το λαό".
Κενά τα επί χοιροι ΜΑΤ άμμου:
Ο Χίτλερ ήταν ο ιδανικός εκπρόσωπος του μεγάλου γερμανικού κεφαλαίου (Crupp, Hoechst κ.λπ.), όπως αντίστοιχα το Ιταλικό μεγάλο κεφάλαιο (η Ένωση Ιταλικών Βιομηχανιών και κυρίως η Pirelli και η Fiat) βρήκαν στο πρόσωπο του Μουσολίνι τον ιδανικό δήμιο του ανερχόμενου τότε (1919-20) εργατικού κινήματος.
Σε αντίστροφη αναλογία, ο Στάλιν ξεκίνησε με ευρύ λαϊκό έρεισμα, άσχετα αν υπέκυψε στην αίγλη της κομματικής γραφειοκρατίας που εξέθρεψε την αντεπανάσταση.
Θα ρισκάρω και τούτο για τα καθ' ημάς καθ' οικεια μας:
Καίε Δ.Ο.Υ. χρει σα βγείτε σσσς... δεν ανήκουν στη μεγαλοαστική τάξη. Σωστά; Η λούμπεν συμπεριφορά τους δείχνει μάλλον λαϊκή καταγωγή. Τότε από που αντλούν υπέρογκα κεφάλαια για την οικονομική τους αυτοτέλεια (γραφεία παντού, "φιλανθρωπίες", χρρρ...ιματισμός ψηφοφόρων κι εμπάτ' son, άνεση στις μετακινήσεις, κ.λπ.) στην εποχή που οι αστοί πολιτικοί "χρεάνθρωποι" έχουν χάσει τα λαϊκά τους ερείσματα; Η απάντηση έρχεται από απλές αναγωγές στο πρόσφατο παρελθόν (σα φως cine "Pic" ουρούντων των ρατσιστικών και ξενοφοβικών αντανακλαστικών ενώ silly θειου λαού)

ΥΓ. Για τυφλή Αρία φταίνε οι σοκολάτες. Πάντως το χώρο που σπαταλώ στο μπλογκάκι σου TOBLERONE ωά μα λάχει να 'ουμ'! (Left αει π' άρχουν...)

theogrocer είπε...

Δέκτη πληρώ μίμε, so κόλλα τες.
Σα φως έκτου αποτελέσματος, μπορούμε να φτάσουμε σε ass-φαλλοί sim περάσματα. Σα φως καίει ναι το κουφάλαιο που εκτρέφει τέτοια πρόσωπα, ομάδες και φαινόμενα. Ώμος, όλα αυτά νομιμοποιούνται με τη συνηγορία και την έμπρακτη στη ρήξη μεγαλώνω μαδών ασυνείδητων (με διπλή Enya) προ let Άρειων. Οι οποίοι επιμένουν αυτή στη Κανά τρέχουν κάτω από ξένες συ μαίες. Να μην κατανοούν την ιστορία κενά ξαναζούν τις ανά τριχιάς (τι καις;) στιγμές της, που επαναφέρει με Θώδη κάτω κουφάλαιο για να τους κρατά δεμένους και αναλώσιμους.

boula είπε...

καλημέρα !
όσο υπάρχουν σοκολάτες !
κάθε μικρός ή μεγάλος Χ..... θα νικιέται
Chrismos, αναγνωρίζω την ανάλυση αλλά πρόκειται για αρρώστια, όχι παιδική, όχι άσχετη από τα συμφέροντα, που προσβάλει το ανθρώπινο σώμα.

chrismos είπε...

Αιδώς αυτό τόσοι μείον Δένδια φονο.
Είμαι, Γάλλε, σωμα δες ας ειν' οι διττων (με διττή Enya) cine "Pic" ουρούν στην ανδρος η τούφα σεισμού κι έστηνε ΝΔ δεινά μ' ως σίτου.

Να μ' ήπαρ αλείψουμε ώμο σκέτην εξύσαν Α΄ γνωση:
Ω! PUB όνειρο σα Μαράς μετέφερε το μήνυμα της εξέγερσης των σύγχρονων Δεκεμβριανών (Αλέξης) εντός(!) κυνοβουλίου (για ΝΑΤΟ ξέφτι λύση) χρεών οντά στο (άκου show Νάκου son!) στην πλέον νομιμόφρονη και θεσμολάγνα αριστερά (αυτί τους η ριζα)
Σε ποιο όνομα; Στο όνομα του "Άριστε, ρούφα σεισμού"
Βλέπεις πόσο αποτελεσματική είναι η θεωρία των άκρων;

theogrocer είπε...

Boula
Τι είναι αυτό το "Χ" με τα αποσιωπητικά; Όσο για την ταινία θα τη δω το βράδυ με πίτσες και μπίρες, όπως αρμόζει στην κουλτούρα μας. Ελπίζω μόνο να έχει σεξ, καριέρες, αίμα, πολύ χρήμα και πόζες, αλλιώς θα είναι βλακεία...
Chrismos
Τάπα μετά ξερού, μετά ζούμε... Γι' αυτό από τη θεωρία των άκρων ίσος πρέπει να περάσουμε στα άκρατης θεο-Ρίας.

chrismos είπε...

Boula,
πιάναν άλλης υιέ νοείς;
Πάντως άνισο κωλάτες νικούσαν τον κάθε Hit lehr, θα 'χα γυνη διαβητικό σσσς...
Ωραίο το λινκ, μου θύμισε την ατάκα:
(αυτή σ' αυτόν, παρουσία θεατή):
-Σ' αγαπώ, σοκολατάκι μου!
(θεατής προς αυτή):
-Φάε μία Λάκτα και χέστον το μαλάκα!

theo,
Αυτή να την πιεις στο ποτήρι
κι αυτός μαλακης τυρι...
Μα τί μ' άλλα κωκ αυλης ο τύπος!
Μέχριν Αγά μισει, θα έχεις πιει χειλια δες μπύρες...

chrismos είπε...

Πολύ καλή η τελευταία αντιστροφή!
Όπως κι ωδή άλογος, Διώτη...

Ο μοναχός ο άνθρωπος αλήθεια δεν ξεθάβει.
Δυο θέλει· ο ένας να την πει κι ο άλλος να καταλάβει.
(Δημ. Αποστολάκης-Χαΐνηδες)

boula είπε...

... είναι το πρόσωπο της ανάρτησης

Η ταινία καλή είναι και νομίζω ότι έχει και συνέχεια στις 14 Φεβρουαρίου στους κινηματογράφους

boula είπε...

Chrismos, παιδί μου η σοκολάτα είναι υποκατ άστατο του sex
(νομίζω εκεί βασίζεται η διαφήμιση)

boula είπε...

εν οώ Τίναν άλυση στο 5ο σχολείο
Ο Reich παραδέχεται εξ ίππο θέσε ως ότι το πρόσωπο του φασισμού είναι ένα θεωρώντας "χαρακτηρολογική" τη δομή του λαού, δε νανά φέρεται σε τάξεις κλπ
Υπάρχει νομίζω γενικά ένα ζήτημα κατά πόσο οι οικονομικοί όροι υπερβαίνουν το χαρακτήρα, τη συμπεριφορά, τη φύση, την παράδοση, ή το αντίστροφο.