Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

Θα γίνω ποιητής αριστοκράτης
κι η έμπνευσή μου θα ΄ναι ευγενική
για λίγους μόνο θα ‘ν’ το νόημά της.
Θα γίνω ποιητής αριστοκράτης
αυτή ‘ναι η θέση μου η κανονική.
Θα ‘ναι κομψά τα λόγια μου, η σιωπή μου
γεμάτα θα ‘ναι από σοφά κενά
θα κρύβω ωραία τη συγκίνησή μου
και δεν θα λέω τίποτα ξανά.
Θα ‘ναι κομψά τα λόγια μου, η σιωπή μου
κάτι πολύ τρανό θα προμηνά.
Κι αν αποκτήσω δόξα, θα το πάρω
σαν είδος πολυτελείας περιττής.
Σαν διαλεχτό καπνό θα τον φουμάρω
τον τίτλο "αριστοκράτης ποιητής".
Κι αν αποκτήσω δόξα, θα το πάρω
το ζήτημα –χα, χα!– τοις μετρητοίς!
Μόνο σαν ποιητής αριστοκράτης
τα αισθήματά μου θα διαλαλώ.
Κι αν βγει μπροστά μου ένας χυδαίος εργάτης:
– Τι θέλετε, θα πω, παρακαλώ;
Ψωμί; Μα είστε λοιπόν επαναστάτης;
Σκοτώστε τον να πάει στο καλό!...
Πωλ Νορ - «Αριστοκράτης»

2 σχόλια:

chrismos είπε...

Θα 'λεγα πως ο Πωλ Νορ
αιδώ εμμέσω σπλην σαφώς
υπονοεί το νέο να ζει Bύρων να πωλεί δωρα,
αλλά με μπερδεύει που η πρώτη
-και συνάμα τραυματική- εμπειρία του
μ' έλυνες λαπάδες ήταν αυτί
κι εμετόν Τηλέμαχο Συχτήρη.

theogrocer είπε...

Lee Γάλλο, γιαγιά, τον Byron Manygift!
Είναι μέγας χορηγός και τροφοδότης, δη κόσμου και πωλών! Χρόνια τώρα γιε, μη ζουν στήλες και κει μένα για party του.
Τον τηλέμαρχο Χ. Τυρί στον Χάρη, ζώο law-κλήρο.