Πέμπτη 15 Αυγούστου 2013

Μια χώρα που σκοτώνει τα παιδιά της για 1,4 ευρώ και ταυτόχρονα χαϊδεύει αυτούς που την κλέβουν δισεκατομμύρια, δεν με χωράει. Μια «πατρίδα»-ληστής, γεμάτη σκατόψυχους «τζαμπαμάγκες», εγωιστές και χαιρέκακους ελλειμματικούς, εξαθλιωμένους πνευματικά «κυρ-παντελήδες», δεν είναι η δική μου πατρίδα. Μια κοινωνία σε γάγγραινα, πνιγμένη στην αφόρητη μπόχα της αποσύνθεσης, πεδίον δόξης λαμπρό στα κάθε είδους και απόχρωσης σκουλήκια, δεν είναι η κοινωνία που θέλω ν’ αφήσω στα παιδιά μου.
Δεν ξέρω για πόσο ακόμα θα βρίσκει δύναμη να βγαίν’ η φωνή. Δεν ξέρω για πόσο ακόμα τα πόδια θα βαστάνε. Μα όσο θ’ αντιλαλούνε οι κλαγγές στα ματωμένα βουνά, όσο ο αέρας θα γεμίζει τις «κορφές» της καρδιάς και του μυαλού με δροσιά από έλατο και μυρωδιά απ' αναμμένο μπαρούτι, το χρέος της υπόσχεσης θα οργώνει την ψυχή. Το δίκιο αργά ή γρήγορα θ’ ανατείλει σαν ήλιος.
(από το blog «Οικοδόμος»)

2 σχόλια:

chrismos είπε...

"Μεγάλωσα σαν γιος καλοστεκούμενων
ανθρώπων.
Οι γονείς μου μού φορούσαν γιακά,
μ' έμαθαν τις συνήθειες εκείνων
που έχουν υπηρέτες και με δίδαξαν
πώς να διατάζω.
Αλλά, όταν μεγάλωσα
και είδα γύρω μου, οι άνθρωποι
της τάξης μου δεν μ' άρεσαν,
το να διατάζω
δεν ήταν του γούστου μου,
ούτε και το να με υπηρετούν.
Γι' αυτό εγκατέλειψα
την τάξη μου και συντρόφεψα με τους
μικρούς, φτωχούς ανθρώπους".

Μπέρτολτ Μπρέχτ -Berthold Brecht
(έτσι κι αλλιώς θα ...ευρω 1,4 γράμματα στ' όνομά του)
που "έφυγε" σαν χτες,
δηλ. στις 1,4(ευρώ) Αυγούστου '56.

ΥΓ. Ως γνωστόν, οι γάμοι (many) ελεγκτές ex-Οικονομουν (πέραν του μισθού) το 50% των προστίμων από τους "τζαμπατζήδες" (όπως τους αποκαλεί κι η τσούλα σ' υγρα φαιας -που ήδη βάνει υποψηφιότητα για το διβάνι του Προκρούστη, παρέα με το δολοφόνο ελεγκτή που λέγεται Γιάννης Οικονόμου (χμμμ...!), πρώην πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ στο γραφείο της Δη.Συ. και αποτυχημένος πολιτευτής)

Πολύ δυνατό το ποστ του οικοδόμου!
Αυτή την "πατρίδα" των νεο Ούνων-κυρ-παντελήδων Δημαριτών, την έχω καραχεσμένη, κι ας τρίξουν τα κόκκαλα του Παύλου Μελά με τα τύμπανα του εθνικισμού και της θρησκοληψίας -γαμώ τύμπανα, γεια σου Μελά- κι ασκώ Λαζο με σήμερα με ραπ Ούνε...

Το χρέος της υπόσχεσης μου οργώνει την ψυχή.
Kι είμ' η ροδιά π' αναμένω Bar "Ούτι"...

theogrocer είπε...

Στο 'χε ευμενώς: χολή-ass most ή σαν άρτυσης.
Ass seem πληρώ σοκ ή αυτό.