Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

9 σχόλια:

chrismos είπε...

A, σκατά Γραφή στα θετικά των χίπις
η -έστω και λάιτ- αμφισβήτηση
της θρησκευτικής αποχαύνωσης.

theogrocer είπε...

Μα Carry να είχαμε την ίδια (ε στόκε λάιτ) αμφισβήτηση και οι "άθεοι" αριστεροί των γάμων, των βα-φτύσεων και των κηδειών (του γράφοντος μη εξαιρουμένου)...

chrismos είπε...

Καλά ρε, στη βάφτισή σου ήμουν αγέννητος και στο γάμο σου ήμουν μωρό.
Αλλά στην κηδεία σου γιατί δεν με κάλεσες; ε; γιατί;;;
Εντάξει, μπορεί ως άθεος να μην ερχόμουν, αλλά εσύ όφειλες να με καλέσεις!
Οπότε, μην περιμένεις να σε καλέσω και γω στη δική μου!

(Συμφωνώ με το σχόλιό σου -τις ίδιες αναδρομικές ενοχές κουβαλάω- και θα σου απαντούσα αμέσως, αλλά 1:45 π.μ. ήμουν στην εκκλησία. Είχα πάει πολύ πριν το "Δεύτε λάβετε φως" και έμμηνα μέχρι πρωίας στην αναστάσιμη λειτουργία της ενορίας μας. Πολλές ώρες, φιλαράκι. Πόνεσαν τα πόδια μου. Περισσότερο, όμως, τα επιβάρυνα τη Μ. Παρασκευή, στην Αποφορά του Αγίου Επιταφίου.)

theogrocer είπε...

Τέλη as photo!
Συ μείωσε: στοίβα φτύσιμου πήγα ακάλεστος κι εγώ.
Χαίρομαι που τυρί στις άνευ όρων παραδόσεις. Κι εγώ στην έκκληση ά ήμουν ω λυτή βδομάδα και αναρτούσα κρυφά στ' άδεια λύματα.

chrismos είπε...

Το κατά «Love» ενα...
Αι Γραφές σε δόσεις και
μύριζε (εκ δόσης) ...Λιβάνη.

Ανώνυμος είπε...

Η μοναξιά του σταυροβάτη!

Δεν ξέρω με τα γαμισοβάφτισά σας και τις ή λικίες τι γίνεται (ο χρόνος είναι σχετικός, το' πε κι αη ν στάην), αλλά στην κηδεία μου σας καλώ ανοιχτά ,διότι όπως είπε κι ο Λάζαρος "ο θάνατος είναι για όλο τον κόσμο"

theogrocer είπε...

Αν είμαι αιδώ θα έρθω. Αλλιώς sir χέσε συ.

chrismos είπε...

Σα άσπρος καλώ και στη δική μου.
Θα την κάνω λίγο έξω από το Δέλτα του Έβρου.
Μπας κι ακούσω «Δ Έβρο έξω»...

theogrocer είπε...

Χαχαχα! Δίνης ιδέες: θα την κάνω κι εγώ σε ποτάμι (ποιος Θεοδωράκης ρε;) για ν' ακούσω να φωνάζουν "Αξιος, Αξιος"!