Τρίτη 8 Απριλίου 2014


4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πες μου παππού, πες μου παππού
Αυτός ο κόσμος πάει που
Και του δικού σου του σκοπού μάθε μου την αξία
Να σε συλλάβω δεν μπορώ μυαλό δεν έχω κοφτερό
Ήμουν κι έμεινα μωρό στην κυριολεξία

Άκης Πάνου

theogrocer είπε...

Ass τείνω μια χήρα (βοή θείας)
Άκης Κάτου

Αστυνομία χοίρα βοηθείας
Άκης Παραπάνου

"Και μίνι αστής! Τι θ' απογίνω στη ζωή;"

chrismos είπε...

-Πες του κουτσού...
-Μπα;
-Πες, παππού...
-Αυτού εκεί στου Περισσού;
-Ναι. Η μπόχα βγαίνει από παντού...
-Κι από μυαλό ρεφορμιστού;
-Ναι. Πού πάει λοιπόν ο κόσμος; Πού;
-Μεστάς κατά του Περισσού.
-Τι εννοείς, καλέ παππού;
-Του ιστορικού συμβιβασμού

(δε θέλω "ου" και "σου-ξου-μου"...)

theogrocer είπε...

Ουουου! Είσαι ένας από τους τριακόσιους προβοκάτορες του Ρουφογάλη και πράκτορας των ιμπεριαλιστών.
Ο λαός έχει το κώμα του. Αυτό ξέρει, αυτό εμπιστεύεται.