Σάββατο 3 Απριλίου 2010


11 σχόλια:

chrismos είπε...

…Δεν είναι το τραγούδι μου μονόφωνη αρτηρία,
ούτε μια πολυφωνική και λαϊκή υστερία.
Είναι μια μυστική πηγή, μια στάση πρέπουσα
και ηθική απέναντι στα ψεύδη του καιρού μας,
ένα παιχνίδι ευφάνταστο μ’ απρόβλεπτους κανόνες,
μια μελωδία απρόσμενη που γίνεται δική σας,
δεμένη αδιάσπαστα
με άφθαρτες λέξεις ποιητικές και ξαναγεννημένες.
Και μην ξεχάσετε. Σαν φύγετε από δω,
δεν σας ανήκει παρά μονάχα το αίσθημα,
η σκέψη και τα ερωτήματα,
που ολόκληρο το βράδυ σας μετέδωσα
μεσ’ απ’ τη μουσική μου.
Σε μένα απομένει το τραγούδι,
η μαγική στιγμή μου,
που είναι μια εξαίσια απάντηση
αρκεί να με ρωτήστε.
Ρωτήστε, λοιπόν.
Κι ύστερα σας παρακαλώ σωπάστε!
Γιατί θα τραγουδήσω!

Μάνος Χατζιδάκις

Σωπαίνουμε...

theogrocer είπε...

Η μικρή Βόλβη είναι μεγαλύτερη από τη μεγάλη, το Big Ben είναι μικρότερο από το Little Rock, ο εκατονταετής πόλεμος κράτησε 95 χρόνια, η σαρακοστή κρατάει 48 μέρες (όσες και η πεντηκοστή!...), η Οκτωβριανή επανάσταση έγινε Νοέμβριο, ο Μέγας Αλέξανδρος κι ο Μέγας Ναπολέων ήταν κοντοπίθαροι, μας δουλεύετε ρεεεεε;

chrismos είπε...

Το σχόλιό σας, φίλτατε, όσο κι αν έχεισχέσει με "τα ψεύδη του καιρού μας", άλλο τόσο έχεισχέσει με την "αποκατάστασιν της αλητείας".
Βitte στον κόπο, please, και copy-paste...

theogrocer είπε...

Πει Οίτη στον e-όνα σου πες μας τι βλέπεις. Προ έτη μα ζω το κόκο ρε έτσι και το λιγοστό μυαλό μου είναι εκεί. Δέσας σκατάλαβα, πρέπει να canoe κάτι;

chrismos είπε...

Και βέβαια! Το εξαιρετικό σχολιάκι σας περί βολβών και κοντοπιθήκων κλπ. θα ήθελα να το επαναλάβετε στο άρθρο περί "αποκατώστυσης της αληθείας". Όπως λένε και οι Κόπτες πιστοί(copy-paste) στη Μαλαcopy : "Τα αγαθά σχόλια copy's χρώνται". Με εννοείτε ή πρέπει να κάνω και κακά μου;

theogrocer είπε...

...Κύπρος ταγή σας εκτελέσθηκε. Καίτης Eddy's μνήμα συζώ ην Harry's amen ος. Αληθώς αν εστι...

chrismos είπε...

Ευχαριστώ, που μένω εις. Μετά την ρασοκατάνυξη και τη σημερινή κράση κατ' άνοιξη, δηλώνω πως:
Χρήστος ανέστη εκ μπεκρών,
σταμνάτο κάνατον ποτίσας
κι αστοίς εν τοις μνήμασι
ζωήν χάρισα μένος.


Όσο για τόκο κορέσει
ΧρήστοςΠαρέστη
και... Αλλοιδώσανέτσι!
(και του χοιρόνου)

theogrocer είπε...

Άνισε μάγκα σέλα να μετρήσουμε τα τριγλυκερίδια ήτοι χοληστερίνη μας!
Κάνε μου και Alco test (δημοσκόπηση της Alco δηλαδή) αν θέλεις. Ξανακύλισα στη δια τροφική και κρασο-κατανυκτική πρέζα...

διαχειριστής είπε...

Το ραπ ού ξέρω, τύπου λακέ.
Τι είχα; Σεις φουμάρεις!
Μπορεί σκεμπέ να'χεις αν φας
όποια στιγμή γουστάρεις.

Πες μουγκέ, θα ‘ρθω να σε βρω
που να 'σαι συ, να ντύσω.
Μα, Ζήνα στήσου με χορό
κι αστέ λόγω Ναζί, so...

Αν είσαι μάγκας πάρε μου
τα τσίσα (γι αναιμία).
Χάρε, τον παρά δέχομαι!
Δεν έχω, ψυχρέ, μία...

theogrocer είπε...

Ε μέσω σπλην σα φως, Μούτι λέτε που τολ μισά να θίξω ένατο σολ επ το ζήτημα. Ώμος, σας έδωσα την F καίρια να γράψετε ένα α κώμα ω Ρέο pony μα.
Και τώρα Nis tea και προς ευχή φύλλε μου για όσους θέλουν να γίνουν μοντέλα για τα μπορντέλα με τις ξαπλώστρες και τα σκύλας μπαρ (beach bar). Βόδι line και τα τοιαύτα θα έχουν την τιμητική τους.

chrismos είπε...

Μηνά, πε! Ευθύνεστε σε μένα, σ' Άννα ήμουν χοίρος(sorry). Εγώ είμαι πολύ σκυλάτος! Φέτος θα x-απλώσω τους Στέλιους, (Γράμμο μένους), σκυλί ακούς, Miss μου, σόλα τα bitch bar party μια και χτύπα την, Πάνο, στηνε άλλη φωτό, Άνοιξτον το μπλογκ το board ELO...

(sorry για το παραχοίρημα...)