Κυριακή 2 Μαΐου 2010

Γυρίζει μόνος
στα χείλη του παντάνασσα σιωπή
συνέχεια των πουλιών τα μαλλιά του.
Ωχρός
με βουλιαγμένα όνειρα κι ανέγγιχτος
νερό τρεχάμενο στα ρείθρα, ωχρός
έλληνας.
Πάντα ο δρόμος μέσ’ στα μάτια του
κι η λάμψη απ’ τη φωτιά
που καταλύει
τη νύχτα.
Γυρίζει μόνος
στα χέρια του κλαδί από ελιά
γεμάτος πόνο χάνεται στα δειλινά
αισθάνεται
πως όλα χάθηκαν.
Μην του μιλάτε είναι άνεργος
τα χέρια στις τσέπες του
σαν δυο χειροβομβίδες.
Μην του μιλάτε δε μιλούν στους καθρέφτες.
Άνθη της λεμονιάς
λουλούδια του ανέμου
στεφάνωσέ τον Άνοιξη
τον κλώθει ο θάνατος.

Νίκος Καρούζος - «Εικόνα»

4 σχόλια:

chrismos είπε...

Την "Εικόνα" σου σεβάστηκα. Κι η σβάστικα κυματίζει και θρυμματίζει το μέλλον. Μελό, θα μου πεις... Μην το πεις σ' εμένα. Δε μιλούν στους καθρέφτες. Μιλάς για να ακούσεις τον αντίλαλο της φωνής σου. Για να νιώσεις πως δεν είσαι μόνος στο κλωθωγύρισμα του θανάτου.
Πόσο μελό να γίνω ακόμα, για να βρεθώ στο πλάι σου;;;

theogrocer είπε...

Χάρου με νοστιμιά μεράκι ε πίτα λίπη...
Συ γάτα ωά! Ε miss ίππο φέραμε τάπα ΝΔ δεινά.
Καλώ μήνας εώλους!

Ανώνυμος είπε...

Τι διάολο!
Δεν με ηξερε ο Καρούζος, πως έγραψε για μένα;
Εκτός αν είναι τόσοι πολλοί οι σαν εμένα, οπότε...
πάει η μοναδικότητά μου!

(με μαι μικρή διαφορά βέβαια, διότι εγώ δεν είμαι άνεργος, απλά είμαι μόνιμα άφραγκος)

theogrocer είπε...

Έτσι όπως είναι τα πράγματα, οι άνεργοι έχουν περισσότερα.
Πάντως είμαστε συνάδελφοι στην αφραγκία, εμείς και κάμποσες εκατοντάδες χιλιάδες άλλοι...
Hesse μέσα