Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Είδα απ' το τζάμι μια σφαίρα να μου χτυπάει την παλάμη την αριστερή, αίματα και τα σκουπίδια να ανασαίνουνε. Η μάνα μου ήταν στην κουζίνα κι ο πατέρας ούτε που ξέρω, ανοίγω την πόρτα και πάω στα σκουπίδια. Κι εκεί είδα, δεν δίνω δεκάρα αν με πιστεύετε, το πιο όμορφο αγόρι που είχα δει στη ζωή μου. Ήτανε κουκουλωμένος εκεί, κρατούσε ένα οπλοπολυβόλο, είχε αραιά ξανθά γένια και μακριά ξανθά μαλλιά. Τα μάτια του... δεν ξέρω τι χρώμα είχαν. Έμοιαζε ή ήτανε ο Χριστός.
“Φύγε κοριτσάκι, φύγε” μου είπε “από δω. Θα με σκοτώσουν”.
Πήρα μια πολύ βαθιά ανάσα για να τρέξω γρήγορα.
“Σκύψε να σε φιλήσω”, μου είπε. Ήμουνα ήδη στο σπίτι.
Ο πρώτος αντάρτης και ο τελευταίος που ερωτεύτηκα ήτανε αντάρτης των πόλεων.

Κατερίνα Γώγου

3 σχόλια:

chrismos είπε...

Θα το επαναλάβω:
"...κι απού 'χει στην ψυχή φτερά
τ' ανοίγει και γλυτώνει"


Ο μαχητής κι η Κατερίνα τα είχαν και τ' ανοίξαν...

theogrocer είπε...

Είναι κυάλι...

chrismos είπε...

Σα φως! (κι αιμα λίστα πωλεί...)
Κεμάλ Ισταμπουλί