Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010





Καλό ταξίδι αδερφέ μου. Καλή αντάμωση.

6 σχόλια:

chrismos είπε...

Μη φοβηθείς να του θυμώσεις που σε "άφησε" και μη διστάσεις να τον θρηνήσεις για καιρό...
"Για τα μάτια είναι τα δάκρυα
για τους χειμώνες είναι η φωτιά"

Καλή δύναμη, σύντροφε

theogrocer είπε...

Το είχε ξανακάνει κάτι χιλιόχρωμα απογεύματα του '70 και του '80, κρατώντας και τους δυο μας στη μοναξιά. Μα πάντα ερχόταν μετά, να συζητάμε και να γυρνάμε τον κόσμο μέρες και νύχτες. Τώρα ξέρει ότι είμαι στ' αλήθεια θυμωμένος, γιατί δεν θα ξανάρθει.
Και αυτός και ο πατέρας μου έμειναν 45 χρόνια κοντά μου. Κι έφυγαν ξεριζώνοντας τον κόσμο. Ναι συντρόφι, σ' ευχαριστώ που το κατάλαβες κοιτώντας βαθιά: είμαι πολύ θυμωμένος...

Ανώνυμος είπε...

Στον ουρανό χορεύγουνε
στον άδη κάνουν γλέντι
και βγήκαν και καλούσανε
όλους τους πικραμένους

θε μου να με καλούσανε....
.........................

theogrocer είπε...

Ευχαριστώ θυμόσοφε φίλε. Να 'σαι καλά.

Unknown είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=BtS8fsfR0g8

theogrocer είπε...

Ευχαριστώ ομοίως