Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

4 σχόλια:

Unknown είπε...

Aυτή είναι λύση τελικά.
Παλαιότερη προσπάθεια με το αυτοκόλλητο είμαι γαϊδούρι παρκάρω όπου θέλω έκανε κακό μόνο στα ζωντάνα που είναι σπάνια.Τα άλλα γαϊδούρια δεν άλλαξαν.

"Εσεκ ογλου Εσεκ "
(Γαϊδούρι-Γαϊδούρας γέννα)
παλιά βρισιά.

boula είπε...

δεν ξέρετε ότι δεν οδηγάω έτσι; σχεδόν άσχετη εξ αμελείας, εκ πεποιθήσεως, από προκατάληψη, λόγω βολέματος, λόγω του ότι χαλαρά δεν μου χρειάζεται, λόγω πρακτικότερης σχέσης μου με την καθημερινότητα, λόγω φιλοσοφίας, λόγω μη ένταξης στο κατεστημένο της οδήγησης, λόγω πρόληψης, λόγω ανυπέρβλητης διαμάχης με την ραγδαία εξουσιαστική επιβολή των Ι.Χ., λόγω συμφωνίας με τον εαυτό μου, λόγω ασυμφωνίας με τον εαυτό μου, λόγω του ότι προτιμώ τη σκυτάλη να την έχουν οι νεώτεροι, λόγω του ότι προτιμώ την σκυτάλη να την έχουν άλλοι (!), λόγω του ότι είμαι νομιμόφρων και συμβατική, λόγω του ότι είμαι ταπεινόφρων και αποστασιακή, λόγω ιδελογίας, λόγω πράσινης ανάπτυξης, λόγω κόκκινης ύφεσης, λόγω φαναριών, λόγω σκοταδιών, λόγω έντασης, λόγω απειρίας, λόγω στριμώγματος, λόγω φιλικότερης διάθεσης προς όλους και όλα
άρα προφανώς δεν θα παρκάρω ποτέ το αυτοκίνητό μου επάνω σε πεζοδρόμιο

theogrocer είπε...

Xanthibasket
Έχυσα πολύ το δίκιο, sauce άλλες.
Boula
Το blog Άκη F χαριστεί γιατί de profundis εκ μη στείρευση ή έξω μώλο γης ει.

chrismos είπε...

Τζίμη και boula
κι εγώ απόλαυσα τα σχόλιά σας!