Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Και πολύ άργησαν. Κανονικά έπρεπε να έχουν ανακαλύψει «προβοκάτορες» στην Κερατέα από την πρώτη μέρα. Για τον Περισσό λέμε, που ναι μεν δεν μπορεί να κάνει αλλιώς και συμπαραστέκεται στους Κερατιώτες, αλλά πρέπει σιγά-σιγά ν’ αρχίσει να ρίχνει και το δηλητήριο, μη τυχόν και οι οπαδοί του δουν στην Κερατέα κάποιο παράδειγμα αντίστασης. Θαυμάστε αριστουργηματικό απόσπασμα γκεμπελισμού από πρωτοσέλιδο σχόλιο στο «Ριζοσπάστη» (30.3.11): «Η αγριότητα των δυνάμεων της κρατικής καταστολής ενάντια στο λαό της Κερατέας, ανεξάρτητα από αφορμές και προκλήσεις (συνήθως μηχανισμοί τους τις κατασκευάζουν), έδειξε για άλλη μια φορά πως η κυβέρνηση είναι αδίστακτη»!
Ποια είναι η είδηση; Η αγριότητα των δυνάμεων καταστολής. Η οποία όμως έχει και αφορμές και προκλήσεις, τις οποίες όμως οι ίδιες οι δυνάμεις καταστολής κατασκευάζουν, για να προκαλέσουν την παρέμβασή τους. Κατά συνέπεια, οι καθημερινές εκδηλώσεις λαϊκής αντιβίας στην Κερατέα δεν είναι παρά προβοκάτσιες του κράτους.
(εφημερίδα "Κόντρα")

4 σχόλια:

Penny είπε...

Αφιερωμένο στον Περισσό..

Την μεγαλύτερη σπατάλη
την κάνεις όταν μου μιλάς
με αινίγματα και παραμύθια της συμφοράς,
λόγια του ανέμου όλο σερβίρεις
και μου πουλάς ιδανικά
μα σαν ξεσπάσει η πρώτη μπόρα κάνεις νερά.
Βαρέθηκα τα χωρατά,
ώρα γι αυτά δεν έχω τώρα,
εγώ παλέυω στην φωτιά μέσα στην μπόρα,
και την αλήθεια θα την βρώ στα χέρια μου και στην καρδιά μου,
έλα κι εσύ να ζεσταθείς απ’ την φωτιά μου.
Στην μεγαλύτερη μιζέρια,
κλείνεις τα μάτια και τ’ αυτιά
στην μεγαλύτερή μου ανάγκη κάνεις φτερά…


Ας περισσώσουμε λοιπόν εμείς ότι μπορούμε..και μπορούμε πολλά.

Unknown είπε...

Τα γεγονότα και οι εξελίξεις τρέχουν πολύ πιο γρήγορα από την σκέψη των ανθρώπων εκεί στον Περ-ισως.....
"Αν δεν μπεις στο κοπάδι πίσσα και πούπουλα".
Έχετε θέμα έμαθα στην Σαλονίκη!!
Φάγανε τον ΖΟΡΟ??????????????
Τι θα γίνει αυτά η πόλη χωρίς Ζορό??
Βγείτε στους δρόμους ..
Ένας είναι ο Πανίκας

chrismos είπε...

Μιας βρωμιάς μύριες έπονται.
Δες πόσο έντεχνα αποδυναμώνεται η αγριότητα μ' εκείνο το "ανεξάρτητα από αφορμές και προκλήσεις":
Δηλ. αφού κι ο περί sauce εκπλήσσεται(!!!) με την αγριότητα, είναι λογικό ο ερίτιμος και ...ερίφιος αναγνώστης τού "Ρ" νιανιαρωτηθεί:
"Ρε μπας και μαζεύτηκαν τίποτα νεαροί 15χρονοι σαν και τους αλήτες των Εξαρχείων;;;
Αυτούς που ποτέ δεν θα μπορέσουμε να "μαντρώσουμε" και που το 2008 κάνανε μπάχαλο την Ελλάδα;;;
Διότι "ναι, μεν, τα ΜΑΤ συνήθως είναι άγρια, αλλά όχι κι έτσι, βρε παιδί μου! Τόση αγριότητα;! Άρα "κάποιοι" προκαλούν. Αμάν πια!..."

theogrocer είπε...

Καλοί μου φίλοι, το blogάκι ευχαριστεί για τα σχόλιά σας. Να είστε σίγουροι ότι η "επανάσταση" που ευαγγελίζεται ο περί SOS ο λόγος είναι απλά πρόσχημα.
Όσο για τον εν τούτω Πανίκα, "ό,τι αρχίζει ωραία τελειώνει με πόνο"...