Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

11 σχόλια:

boula είπε...

να φοβάσαι από τούρκικη σφαίρα κι από ελληνική πέννα

theogrocer είπε...

Εμπρός για τη νέα Βάρκιζα! Αυτή τη γουστάρω κι εγώ. Να παραδώσουν τις πένες τους οι δημοσιογράφοι ΤΩΡΑ!

Ανώνυμος είπε...

Μετά τις αποκαλύψεις του "Ποντικιού" και διάφορες φωτογραφίες που είδα, μπαίνω στον πειρασμό να παραλλάξω το αρχικό σύνθημα ώστε να γίνει
"Όπου δεν φτάνει το γκλομπ του μπάτσου, παίρνει καδρόνι"

chrismos είπε...

Χαχαχα! Συν φόνο και ...παφ! ξάνω, theo
Καζάνι και βραστό νερό, ώστε οι λερωμένοι κι άπλυτοι δημοσιογράφοι να «καθαριστούν» ΤΩΡΑ!
Εμπρός για τη νέα συμφωνία του κλιβάνου!
Και μ' ένα μπαμ να σκάσει της ΕΡΤ ο κώλος στη συμφωνία τι σκάζ' ΕΡΤ ass.

theogrocer είπε...

Έγραψες πάλη! Μον' αδικη συ ληψη!
Put ass, κεφτες ε; Ω τανκς απλώνεις;
Κάτω, α! Πτώμα! Ξυλα ρει. Η Νένα: βαθύ πηγάδι...

chrismos είπε...

Αμεση puta σκέφτεσαι;
(Ακουω τανκς απλώνεις!!!)

Εγώ, μια γύρα κάνω και πάντα βρίσκω μια δεσποινίδα για ερωμένη.
Γυρα ασκώ αεί δίδας γκόμενος.

Μαδάς, καλε...
Μη με κάνεις κι echo κοινή ζω...
Έχω κι εγώ την ίδια α΄ πορεία με τη δική σου. Ζω μια κοινή ηχώ στο βαθύ πηγάδι, που 'μαι σα κάτι Κουν: «Ύψη» χέσε• Bush αγαπούν.

theogrocer είπε...

Χαχαχα! Μασκούλα nes!
Ανθελληνα, ξεροι. Κανίς put αβρης Co., εχωνα ποτο εξης: εγώ δεν χάνω τον καιρό μου κεντώντας "F".
Ου κεντώ πολλώ το "F".

chrismos είπε...

Α, λεν το «F» το πολύ.
(ταλέντο «F» το πωλεί)

theogrocer είπε...

Ομόλογο πως δέκα τα 'λαβα, γαμο τη βραδύνοιά μου...

chrismos είπε...

Πάλη ταπεινης και δέμας δεινης;
Α, πλάσην πλήρωσα (τί BAR η μία):
Ουκ εν τω πολλώ το «ευ»
αλλ' εν τω «ευ» το πολύ

(Ου καιν τόπο Lotto F
Ah, lend O,F top, oh Lee)

Πάλη top οίνοις;
π' άλυτα ποινης;
Ειμή πως πάλ' ήττα πείνης;

theogrocer είπε...

Σεμνά (σε μνα) και τα 'πινα...
Μη με car φόνοις!
Δεν το είδα συμπληρωματικά (συγκεραστικά που λέει κι η Boula, singer αστικά, συν κεράστηκα, συν κεραστικά).