Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

35 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μα τέτοιο παιδί και να γίνει κουκουλοφόρος;
αχ γιέ μου!

boula είπε...

Η παραβολή για μένα διδάσκει ένα άλλο μονοπάτι, της ολιγαρκίας και της αυτογνωσίας ...

theogrocer είπε...

Solo
Αλόη ναι τα κανονικά παιδιά κι εάλω τα ακανόνιστα...
Boula
Και πάλη δέκα τα 'λαβα πώς από τον κουκουλοφόρο φτάσαμε στις διδαχές της παραβολής(!!!), στην αυτογνωσία και από εκεί στις πολιτιστικές-πολιτικές λοβιτούρες(!!!). Αλάτι να κάνουμε, ίσος είμαι (μη, ω Μένη, Σάντυ...) λήψης.

chrismos είπε...

Τί πυρά ζει ως πυρ ωσπου είναι κουκουλοφόρος;
Κι είναι λόγος αυτός, οι γονείς του να τον έχουν γραμμένο;

theogrocer είπε...

Χαχαχα!
Θου κύριε, φίλα κήτος το μάτι μου...

boula είπε...

Νομίζω πως η καλύτερη μορφή πάλης είναι αυτή που μας φέρνει κοντά στις πραγματικές μας ανάγκες, στις ρίζες μας, στη φύση, στο παρελθόν. Αυτό είναι αυτογνωσία & ολιγάρκεια και αυτό χρειάζεται χρόνο.
Τις μαγεμένες τις ανέφερα γιατί θα επιστρέψουν στον τόπο τους έστω σαν αντίγραφα.

chrismos είπε...

Συμφωνώ, boula. Και, μάλιστα, είναι ν' απορείς που όταν η κ. Αμβροσιάδου -με την αμέριστη συμπαράσταση του λατρευτού μας δημάρχου- χρηματοδοτεί την επιστροφή(!) στον τόπο τους(!!) των «μαγεμένων»(!!!) αντιγράφων(!!!!), εκατομμύρια μαλάκες έλληνες λένε πως βρίσκονται στα όρια της επιβίωσης! Τί ξέρουν όλοι αυτοί οι άσχετοι από πραγματικές ανάγκες, από πολιτισμό και ολιγάρκεια;;;

(άσχετο):
Οι παροιμίες είναι κι αυτές μέρος της πολιτιστικής μας παράδοσης.
Την παροιμία «ο κόσμος καίγεται και το μουνί χτενίζεται» την ξέρεις;;;

boula είπε...

Ναι, την ξέρω
αλλά η αξία των πολιτιστικών τεκ μυρίων είναι πανω από τη χρηματική αξία
ένα δώρο το αρνείσαι μ' όνο από ξένους
Είναι συμβολική πράξη
γιατί να την αρνηθούμε ;
Η καταστροφή έρχεται κα ποτε έτσι κι αλλιώς.

theogrocer είπε...

"Κενά αδερφέ μου (πουφ!)"...
Πω Lee, φοβάμαι ότι όχι πρόοδο, αλλαγή ή επανάσταση, αλλά ούτε σάλα τάδε μπορούμε να φτιάξουμε...

chrismos είπε...

Κι όμως, theo· οι πρόοδοι, οι αλλαγές ή οι επαναστάσεις δεν είναι πανάκεια για την ευημερία ή -έστω- τη βελτίωση της ζωής των ανθρώπων. Υπάρχουν πολλοί πιο απλοί και πρακτικοί τρόποι να ζεις και να περνάς καλά· ειδικά όταν δεν πολυκωλοσφίγγεσαι οικονομικά. (άλλωστε «ο πολιτισμός είναι υπεράνω χρημάτων»-sic!).
Π.χ. μπαίνεις τίγκα ράκος (Μάρα σουτ!) αγραφη σόλα στη σόλα των παλαιότερων υποδημάτων σου, asshole είσαι (και καλά!) με την τέχνη (και gala!) και τις μεταφυσικές πνευματικές αναζητήσεις και ...δεν πα' να χεστεί ο κόσμος όλος!

Στα 'πα...
(παριας σου)

theogrocer είπε...

Δένει ΠΑΟ. Τι 'ναι, πανάκια;
Κι Άνκα, Νόπη, σόι, νέε, πήδοι! Άδεια φορώ για ό,τι άδεια φορεί. Για την άλλη θεία...

boula είπε...

theo
ελπίζω κα ποτε να απο δι ιχθύ η αλή θεια και η προ οδος. Ιεπ ανασταση και η αλλα γη είναι κα θυμερινή, οικου μεν οικεί, συν εχεις
chrismos
εγώ δεν νομίζω ό τι μετα χρήματα μπο ρεί να α ποτι μυθεί ακριβός η αξία των πραγμα των. Τα χρει Ματα είναι πλασμα τικό μέσον που μπορ εί νανα δείξει πολιτη σμικό ή λυκο, ναξανα ζωνταναι ψι μια εποχή πριν χειλια δες χρόνια αποδί δοντας ένα συν βολικό ποσό σε πρόσωπα πχ ζωντανές Καρυάτιδες
Στην ου Σία δενει ναι τα χρήματα το ΕΜΠ όδιο αλ λαό τι δεν κατα φέραμε να έχουμε μια τομή στον πολιτισμό μας . Έχου με με γάλα ή μικρά σπίτια που θα μπορ ούσαν να μείνουν Πωλ οί άνθ ροπη, έχου με Αρκ ετη τροφή και Αρκ ετα ρού χαπ ου θαμπο ρούσα με να τα μοιρα ζόμαστε, αλλά δεν το κάνουμε. Τί φταίει ;

theogrocer είπε...

Εμένα πάντως με cool (α, ναι) είπα rap ω bee σου στην "πρόοδο"!
Ω σόγια το ότι δεν καταφέραμε να έχουμε τομή στον πολιτισμό μας, είναι γιατί αυτή θα έπρεπε να είναι καισαρική, με το σπαθί. Κι όχι με άθλιες συναινέσεις σε όποια μαλακία ρίχνεται (μελετημένα και τεχνηέντως) στο δρόμο μας ή σε ανέξοδα (συχνά και αδιέξοδα) προκάτ ερωτήματα.

boula είπε...

πάντως το πέτυχες, εγώ με καισαρική γεννήθηκα

theogrocer είπε...

Ε see then top. Έτυχες ωμός!

chrismos είπε...

boula,
Θα 'λεγα τι φταίει, αλλά σέβομαι τη δεκαοχτούρα που αύριο θα ξαναχέσει πάνω στο κεφάλι του Καρατζαφύρερ.

Ή μάλλον... θα στα πω, διότι δεν παίζεις μόνο με τα νεύρα μου, αλλά και με την ψυχολογία ενός ολόκληρου λαού:
Τις παπαριές για το «χρήμα ως πλασματικό μέσον» και το «πολιτισμικό υλικό» να πας να τις πεις σ' αυτούς που ψάχνουν στους κάδους για φαγητό. Επίσης, να πας στους χαλυβουργούς και να τους πεις πως οι 180.000 ευρώ που δίνει το λαμόγιο για να φέρει φωτοαντίγραφα από τις «μαγεμένες» είναι ...συμβολικό ποσό.

Μήπως τώρα καταλαβαίνεις τι φταίει;;;
Ή μήπως οι παρωπίδες του κοινωνικοπολιτικού σου ζαμανφουτισμού σού περιορίζουν το οπτικό πεδίο;

theogrocer είπε...

"Τούτες τις μέρες ο άνεμος μας κυνηγά. Γύρω στην καρδιά μας το συρματόπλεγμα".
Μεμέ Ρίκα! Πράγματα δε βλέπω. Να γη, ΝΕΤ ε; Τι ποτά...

boula είπε...

chrismos
Πώς προεξοφλείς ότι οι χαλυβουργοί θα αδιαφορούσαν για τις μαγεμένες ;
Τους έχεις μιλήσει ;
Πώς προεξοφλείς τον κοινωνικοπολιτικό ζαμανφουτισμό μου ;
Δε μ' έχεις γνωρίσει ;
Πώς προεξοφλείς πόσοι ψάχνουν στους κάδους για φαγητό ;
Τους έχεις μετρήσει ;

Τυχερός
Ἀνεμοδέρνουν μέρα νύχτα ἀπάνου
σὲ στύλους σταυροσήμαδα φτερά σου,
νὰ γελιέσαι πὼς εἶν᾿ Ἑλλάδα ὁ τόπος.
Μὰ δίπλα τ᾿ ἀγκαλιάζει νὰ τὰ σπάσει
τοῦ ξένου ἡ ἀστερομάτισσα κατάρα.
Ἂν φαρμάκωνε μόνη τὸν ἀέρα,
ἴσως, ραγιᾶ νὰ ξύπναες κάποιαν ὥρα:
«Στὴ χώρ᾿ αὐτὴ ποὺ τήνε λέω δικιά μου
ξένος εἶμαι καὶ τυχερὸς ποὺ ζῶ!»
του Κώστα Βάρναλη

chrismos είπε...

boula,
Ομολογώ πως έχεις αναπτύξει (συνειδητά ή όχι) εκπληκτική ικανότητα να αποφεύγεις το κυρίως θέμα και για πολλοστή φορά ξεγλιστράς καταφεύγοντας σε προβοκατόρικες ερωτήσεις. Οι χαλυβουργοί είναι το θέμα μας;;; Αλλά, έστω· άντε και πες πως οι χαλυβουργοί ενδιαφέρονταν για τις γαμημ... (έεε..., σόρι) τις «μαγεμένες» (λες και άλλο γκαϊλέ δεν είχαν στις 70 μέρες απεργίας!...). Άραγε αυτό το ενδιαφέρον θα μπορούσε να εξαγνίσει τις δημαρχιακές λαμογιές και τις πολιτιστικές λοβιτούρες διασπάθισης των χρημάτων που ΕΜΕΙΣ (ο κόσμος της εργασίας) παράγουμε;;; Διότι, μη μου πεις πως οι ξετσίπωτοι περί την τέχνη τυρβάζοντες και πακέτα αρπάζοντες (των οποίων -χωρίς ίχνος τσίπας!- τυγχάνεις και φανατική θαυμάστρια) αυτά τα προκλητικά ποσά που σκορπούν τα έβγαλαν με τον ιδρώτα τους!

Παρόμοια, μήπως το θέμα μας είναι το πλήθος των ρακοσυλλεκτών κι αν εγώ τους έχω μετρημένους;;; Αλλά έστω, πάλι· άντε και πες πως τους μέτρησα και τους βρήκα λίγους. Αυτό σε καθησυχάζει;;; Άραγε νιώθεις δικαιωμένη όταν ανερυθρίαστα μας πετάς στη μάπα πως είναι ...χρέος μας να δεχτούμε το «δώρο» (πληρώνοντας 180.000 ευρώ!!!!) ως συμβολική(sic) πράξη;;;
Τον κοινωνικοπολιτικό σου ζαμανφουτισμό δεν τον προεξοφλώ εγώ, αλλά εσύ που πεισματικά τον αποδεικνύεις καθημερινά (πλην μιας ημέρας, αν θυμάμαι, που ίσως δεν είχες Ίντερνετ...)
Όλα αυτά στα γράφω ακριβώς επειδή σε έχω γνωρίσει και επειδή -δυστυχώς για σένα- εκτίθεσαι όλο και περισσότερο, αν κι αυτό δεν φαίνεται να σε νοιάζει.

boula,
μάλλον αυτή είναι η τελευταία φορά που επιχειρηματολογώ (σοβαρά men, ask οπαδέ) σε ώτα μη ακουόντων, παρασυρόμενος να «παίζω μπάλα» σ' ένα άθλιο, παραπλανητικό και απολίτικο γήπεδο με θεατές τις ιταλικές γάτες gallina, τα σκυλιά Κοπ που αναγνωρίζουν τις μάρκες των μπισκότων, τους αγύρτες αστρολόγους (μήπως και χειρομάντεις;) και λοιπούς πολιτιστικούς(...) παράγοντες. Απλά, θα γίνω κι εγώ υπέρμαχος της «πολιτιστικής» μας παράδοσης, ξεκινώντας από τη λαϊκή παροιμία:
«Στης boulas την πόρτα,
όσο θέλεις βρόντα.
Τα ώτα ως μη ακούοντα
έχουνε πιάσει χόρτα.
Γρήγορα φύγε, φίλε μου
μα πάρε και την πόρτα»

chrismos είπε...

Όσο για τους υπέροχους στίχους του Βάρναλη, ξαναγράψτους πολλές φορές, μπας και κάποτε αντιληφθείς το περιεχόμενό τους.
Εγώ -όπως είδη γνωρίζεις- έθνη, πατρίδες, Ελλάδες και εθνολάγνους ευπατρίδηδες ελληναράδες που ευαισθητοποιούνται (μη χέσω ακριβώς επάνω στην «ευαισθησία» τους!...) για την επιστροφή στις ρίζες της εθνικής μας πολιτιστικής κληρονομιάς, τους έχω οχιές μένους!

boula είπε...

Chrismos
οι ρακοσυλλέκτες, οι άνεργοι, οι πεινασμένοι, οι υποσιτισμένοι, είναι ο καθρέφτης της καταναλωτικής κοινωνίας μας
Οι εκατομμυριούχοι, οι επιβάτες των γιωτ, οι μεγαλοεπενδυτές είναι η δικαίωση των στόχων της.
τυχερός είναι αυτός που ξεχωρίζει ανάμεσα στα συντρίμμια και στα μεγαλεία τί είναι αυτό που μπορεί να του παρέχει ο κάθε τόπος.
Έτσι κι αλλιώς είμαστε εκτεθειμένοι σε κάθε είδους αντιθέσεις ακόμα και πλαστές

theogrocer είπε...

Με + χωρείτε που πετά γόμαι αλλά νομίζω ότι μας δουλεύετε Boula!
Η δικαίωση των στόχων μιας κοινωνίας είναι οι εκατομμυριούχοι, οι επιβάτες των γιωτ και οι μεγαλοεπενδυτές;;;;;;;
Έλα μου niece* στον τόπο σου!!!
Θα δημοσιοποιούσα αυτή την ενδιαφέρουσα άποψη σε χιλιάδες blogs και ΜΜΕ, αλλά θεώρησα σκόπιμο να σας ρωτήσω πριν το κάνω...

* ανιψιά

boula είπε...

είναι δύο ακραίες καταστάσεις της κατανα Λωτ ικής κοιν ωνίας (το στόχοι είναι ευφημισμός)
φυσικά εμείς είμαστε κάπου ενδιάμεσα, και γι' αυτό τυχεροί

chrismos είπε...

theo, ένσταση!
Η boula δεν εννοεί δικαίωση των στόχων της ιδεατής κοινωνίας, αλλά τησκαταναλωτικής κοινωνίας και -κατά μίαν έννοια- «φαίνεται» πως έχει δίκιο.
Λέω «φαίνεται» διότι βεβαίως ΑΥΤΗ ΑΚΡΙΒΩΣ είναι η άποψη της αστικής προπαγάνδας που άψογα υπηρετούν τα ΜΜΕ. Δηλ. η ενοχοποίηση του απλού ή του μέσου καταναλωτή, που (δήθεν) με τις αλόγιστες δαπάνες, δάνεια κ.λ.π., έφερε την καταστροφή στην οικονομία μας.

Όμως αυτά παθαίνεις (και μαθαίνεις) άμα «χάσεις τα ταξικά γυαλιά σου», που λέει κι ο Μπρεχτ. Ή «μ' όποιο Πρετεντέρη καθήσεις τέτοια εκτίμηση θα μάθεις», που λέει κι η παροιμία. Γι αυτό έχει μαλιάσει η γλώσσα μας να λέει για απολίτικες εκτιμήσεις χωρίς ίχνος ταξικής ανάλυσης. Και ρωτώ:
Άκουσε ποτέ κανείς από ένα (έστω ένα!) βοθροκάναλο τη λέξη καπιταλισμός;;; Διότι του καπιταλισμού και των πολιτικών του υπηρετών καθρέφτης είναι οι ρακοσυλλέκτες, οι άνεργοι, οι πεινασμένοι, οι υποσιτισμένοι! Κι όχι καθρέφτης της καταναλωτικής κοινωνίας! Κι ας λυσσάνε καθημερινά οι Καψήδες, οι Τσίμες, οι Λυριτζήδες, οι Καμπουράκηδες, οι Πορδοσάλτηδες κ.λ.π να μας πιπιλίσουν το μυαλό, πως αν δεν υποταχθούμε στις επιταγές του κεφαλαίου, θα καταστραφούμε.

chrismos είπε...

Είδες που στα 'λεγα, theo;;; Είμαστε και ...τυχεροί!!! Ταμάμ για ν' αγοράζουμε λαχεία είμαστε!
Ω χειμώνων (και παγετώνων του μυαλού, θα 'λεγα...) τυχεροί, αλλά κυριολεκτικά κωλόφαρδοι! Με κείνη την κωλοφαρδία που δημιουργείται από το βαθύ βούλιαγμα στον καναπέ της μικροαστικής αποχαύνωσης.

boula είπε...

Chrismos
σε ένα μαγικό καθρέφτη μπορούμε στη θέση του απλού-μέσου καταναλωτή να δούμε έναν απλό άπληστο άνθρωπο
Τι κι αν δεν ακούσαμε τι λέξη καπιταλισμός ; ακούμε συνέχεια τη λέξη παγκοσμιοποίηση

theogrocer είπε...

Κωλοφαρδία! Πρόκειται για έναν από τους μακαρισμούς που περιέχονται στην πραγματεία μου "Ο καναπές ως σύμβολο του 21ου αιώνα" (εκδόσεις "Μοντέρνο κερί" και "Λιβάνι"). Εκεί περιγράφω το πέρασμα από τον Μινωικό στον Μικρονοϊκό πολιτισμό και την επιστροφή του ανθρώπου στην προϊστορία. Όπου ο άνθρωπος δεν ξαναπέφτει στα τέσσερα αλλά εδράζεται επί κώλου και πλάτης. Και αντί ουράς, πίσω του φυτρώνει καναπές. Επανεμφανίζονται οι δεινόσαυροι και άλλα πολλά (δεν τα γράφω, για να πουλήσουμε αντίτυπα και σε κα'να παιδάκι σε καναπεδάκι).

theogrocer είπε...

Ράβδος εν γωνία, άρα βρέχει!
Την ίδια έννοια έχουν οι δύο όροι Boula; Εκτός βέβαια αν εννοούμε την παγκοσμιοποίηση του χρηματοπιστωτικού κεφαλαίου και τις απεριόριστες (και ανεξέλεγκτες) δραστηριότητες των αρπακτικών που το ελέγχουν/κατέχουν. Όμως δε νομίζω να αναφέρθηκε ποτέ η λέξη "παγκοσμιοποίηση" μ' αυτή την έννοια, δεν συμφωνείτε;
Οπότε γιατί προσφεύγετε σε άσχετα και παραπλανητικά σοφίσματα;

chrismos είπε...

Χαααχαααχαα! Τέλεια ή πράγματι ατου κα'να πέος!...Puta σκέφτεσαι;

boula,
Επειδής, μολονότι παρά ταύτα οπωσδήποτες, και άλλωστε εξ ίσου και μονομιάς ήμουν σαφής. (Αν έχυσα πορείες, ρώτα με...)

theogrocer είπε...

Cogito ergo sum (σκέφτομαι άρα υπάρχω) που λέει και το καρτεσιανό φρέαρ της αβυσσαλέας νοητικής λειτουργίας μας.
Masturbo ergo sum που λέει και στην προμετωπίδα του blogακίου μας. Πάντα who παρών και τα panda πληρών, πάντα σκεπτόμενος, πάντα μ' άλλα ακκιζόμενος...

boula είπε...

καλέ μου Theogrocer
ουδέν κακόν αμιγές καλού
Θεώρησα συνώνυμες τις λέξεις καπιταλισμός και παγκοσμιοποίηση επειδή τα αίτιά τους και τα μέσα που χρησιμοποιούν πολλές φορές συνδέονται.
Μέσα στις ρέουσες διαδ ικασίες που φέρνουν αναγκαστικά κοντά τους πληθυσμούς και τις χ ώρες γεννιέται και μια νέα εποχή που μπορεί να συγκ λίνουν διαφορετικά συμφέροντα, επιδιώξεις, αγώνες, κι νήματα, φυσικοί διαχωρισμοί, οικονομικοί προσα νατο λισμοί και πρότ υπα. Όπου όλα αυτά μπορεί να λειτουργήσουν για να ενωθούν και να βρεθούν οι κοινές ρίζες και οι κοινοί στ όχοι των λαών. Οι μάζες μπορεί να ενώσουν τα κοινά τους χαρ ακτη ριστικά, ο κόσμος μπορεί να κάνει ανταλλαγές και έτσι να δημιου ργηθεί περισσότερη γνώση και δια φορε τική αλή θεια.
Ο κόσμος είναι ένα πο τάμι που δεν μπορείς να το στα ματήσεις. Αρκεί η παγκοσμιοποίηση να μην εί ναι ένας άλλος πόλεμος εξο ντωτικός για όλους.
Αγαπημένε μου Chrismos
είσαι σαφής

theogrocer είπε...

Σασί γ΄ χαίρω Boula που μετο σχόλιο Νο 31 κερδίζετε (όσα ακολουθήσουν καίγονται).
Μπορεί "ο κόσμος να είναι ένα ποτάμι που δεν μπορείς να το σταματήσεις", ωστόσο είναι πασιφανές, ιστορικά αποδεδειγμένο και πολύ καλά γνωστό σε... κάποιους, ότι οι κοίτες του επιδέχονται οποιαδήποτε εκτροπή. Οποιαδήποτε...

chrismos είπε...

Αγαπη μεν ημου Βoula,
έτσι που 'μαι (προς φωνής), πώς να 'σαι μ' αλλο show με τείνει σ' ηχεία μου; ε; πώς;;;

boula είπε...

Αγαπη μεν εμου Chrismos
δεν πήρα ζει πουμαι μ'αλώνεις,
ΔΕΘ ή μόνο

theogrocer είπε...

Τω CIA-ΓΑΠ, ίππος NASA. Φύσει άδεια φορώ!
Ευ γενναίοι μου!