Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

7 σχόλια:

boula είπε...

no milk today ...

Ανώνυμος είπε...

car nation
δηλαδή εθνικό αυτοκίνητο;
Ποιό είναι το εθνικό αυτοκίνητο;
Το μπατσικό!
Και τώρα μπορούμε να ξαναδούμε τη διαφήμιση.

theogrocer είπε...

Boula
Ωραία προς θήκη!
Solo
Πωλείς οστά κατ' άτι (γνώμη μου), γιατί (αντί στίχοι θεώρηση) είχα panda κι εγώ.

boula είπε...

κι εγώ το σκέφτηκα το car nation και το μυαλό μου δεν πήγε καθόλου στο μπατσικό αλλά στις autobahn

theogrocer είπε...

Εγώ πάλι σκέφτομαι ότι για χρόνια το αυτοκίνητο αποτελούσε το μέγιστο εθνικό όνειρο (μαζί με το "ένα κεραμίδι πάνω από το κεφάλι μας" φυσικά). Car-nation.
ΜΑΤ, ω pull a ΚΥΠ, έταξε...

boula είπε...

Μετράς την εποχή μας μ' ένα βέλος.
Μετράω απ' την αρχή ως το τέλος.

theogrocer είπε...

Δύο μέτρα μάς περιμένουν όλους...