Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

Προς Θεσσαλονικείς IV επιστολή φαύλου
Αδελφοί
Σας μιλώ από άμβωνος, διαρρηγνύοντας αρ-μάνι μάνι τα τετριμμένα ιμάτιά μου, καθώς άλλοι διαρρηγνύουν δημ-όσια και ιερά ταμεία. Συντετριμμένος διαπιστώνω πως ο άνθρωπος του 21ου αιώνα μετατρέπεται σε μηρυκαστικό! Δεν θα πω περισσότερα, σας καλώ να το παρατηρήσετε στο δρόμο, στο λεωφορείο, στα μαγαζιά, παντού. Κι έπειτα, να προσευχηθούμε ομού δια την ημετέρα σωτηρία από τις ορδές των ανθρωποαμνοεριφίων. Τις παρατηρώ κάθε που παρκάρω το Rebel στη Ρέμπελου, μπροστά στο “Ελληνικόν” όθεν κατοπτεύω ακίνητος την κίνηση.
Προσέχετε αδελφοί μου όσους έχουν διαρκώς κινούμενο σαγόνι, απασχολημένο σε ακατάπαυτη μάσηση, ομιλία ή συνδυασμό τους. Προσέχετε και προσεύχεστε καθώς προσέρχεστε στον κυνωνικό στίβο (μην μπει χέρι διορθωτή στη λέξη κυνωνικό, παρακαλώ). Ο μηρυκασμός ιδεών επεκτάθηκε, γιδοποιούμαστε με τσιχλόφουσκες και λόγια (συχνά η διαφορά είναι δυσδιάκριτη) κι αναμασάμε ασταμάτητα. Οι πρωτοπόροι σ’ αυτή τη συνήθεια συμπολίτες μας έχουν το δαιμόνιο της δύσης, όπως θα ‘λεγε κι ο αείμνηστος πρόεδρος της Βραζιλίας Λούλα (τον αποκαλώ αείμνηστο γιατί για μένα έχει πεθάνει). Κι εσείς ω νομάρχα, θα κάνετε Ντουμπάι την φτωχομάνα; Με απλωτές πλωτές παραλιακές και νησιά στον Θερμαϊκό; Γουάου! Θα βάλετε και φοινικιές να γίνει Palm beach φάση ή σκύλες να γίνει Palm bitch; Ω κύριε νομάρχα, μας κακομαθαίνετε!
Έχων σώα φρένα και διαπλεκόμενο συμπλέκτη, προτείνω ευθρασώς η έκθεση που μας εκθέτει, η ΔΕΘ, να μεταφερθεί στο Καστελόριζο όπου δεν θα μπορούν να φτάσουν ενοχλητικοί διαδηλωτές. Το δε φεστιβάλ βιβλίου, φασιστογιορτών και σουλάτσου, να μεταφερθεί στα άνυδρα νησιά. Να ξεσπούν εκεί οι κατακλυσμοί, να μαζέψει νερό ο κοσμάκης. Τι θέλω να πω με όλα αυτά, αδελφοί μου; Μα είναι προφανές: Τίποτα! Απλά γεμίζω τη στήλη με απαραίτητες λέξεις που θα τροποποιήσω, θα μετασκευάσω, θα διαστρέψω αργότερα για να γεμίσουν και μελλοντικές στήλες. Όπως καθημερινά κάνουν τόσοι αξιέπαινοι συνάδελφοι, Rγάτες του πνεύματος και σκαπανείς της σκέψης, που τα τρυφερά χέρια τους δεν έχει μιάνει ποτέ μη ηλεκτρονικό εργαλείο. Που τα οπίσθιά τους δεν έχουν καθίσει σε πεζούλι, τα ακριβά υποδήματά τους δεν έχουν γνωρίσει τη βαρβαρότητα της λάσπης και αγνοούν ότι οι μπίρες κυκλοφορούν και σε κουτί, οι κουτοί.
Τα νέα απέτυχαν, χρειαζόμαστε κάτι παλιό. Τα μορφώματα που δημιουργεί η μόρφωση είναι όμορφα μα επικίνδυνα. Το πέρασμα στην εποχή του υδροχόου δεν συντελέσθηκε ελλείψει νερού. Ζούμε πια στον εγώκαιρο, εγώ παντού, με ωροσκόπο μεταστατικό καρκίνο και τη σελήνη για ένα σελίνι μαζί με το σέλινο, selling στις τοξικές λαϊκές. Εδώ βέβαια εγείρεται ένα μεγάλο ζήτημα: Ψωμί, παιδεία ή ελευθερία;
Μην τα θέλουμε όλα δικά μας…
(«Εξώστης» - Θεσσαλονίκη)

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οι μπίρες κυκλοφορούν και σε κουτί;
Άλλο πάλι και τούτο!
Δεν κυκλοφορούν μόνο σε ποτήρι;

Πάει χάλασε ο κόσμος!

theogrocer είπε...

Είστε προβοκάτορας και προβοσκιδοκράτορας!
Ο κόσμος χάλασε από τότε που οι καλλιτέχνες -υπό την επήρρεια ρακής- πατάνε σε χρώματα ξυπόλητοι και αφήνουν αποτυπώματα στο νέο "Hall of Fame" του Ρεθύμνου!...

chrismos είπε...

Theo,
Από-all-laughs-τηκώς, δηλ. έλυωσα στα γέλια... Π-Όλυ Ρεν-τα έχεις! Καίει σανό terra!!!

Άλεξ,
Ολημερίς μπορείς να πιεις,
μα βάλε ωράριο "εργασίας"!
Έτσι κάνουν όλοι οι συνάδελφοι με πείρα
(συγνώμη που τους από μπύρα...)

Οι μπύρες (ενί ΟΤΕ) κυκλοφορούν και σε delivery, αλλά είναι πανάκριβες. Είναι οι γνωστοί "μπυρήνες της φωτιάς".

theogrocer είπε...

Τόξα να ΗΠΑ: Δένδια φέρει το γέλιο! ΚΕΣΥ το ίδιο πρόκα Lee's.
Και μύξα να καταφερθεί σκατά όσων πίνουν ρακή. Δεν είναι όλοι (Ρεν) μπυρωινομανείς σαν κεσέ να...

Ανώνυμος είπε...

Έχω βάλει ω! ρα-ρι-ω!(που λέει και το τραγούδι) εργασίας.
Το πρωί πίνω καφέδες. Το μεσημέρι επίσης εως αργά τ΄απόγευμα.
Μετά για να χαλαρώσω απο τους πολλούς καφιέδες, γιατί μου΄χουν παίξει τα νεύρα, παίζω λίγο ρακέτες (εκ του ρακή, η ρακή , της ρακέτας που λέμε)
Και μετά πίνω και καμιά μπίρα.
Είναι ήδη βραδυ δηλαδή.

Μπύρα απο Ντελή Βερη (ο αθεός να με φυλάει) δεν έχω πιεί ποτέ μου.
Όσο με κρατάν τα πόδια μου και τα χέρια μου θα πηγαινοφέρνω τα καφάσια απο το σπίτι στο πούστερ μάρκετ και τανάπαλιν.

Υ.Γ. Δεν ξέρω ρε παίδες τι γίνεται με σας αλλά εγώ έχω ένα σοβαρό πρόβλημα: πιστεύω στην Αγία Τριάδα: ρακή-κρασί-μπίρα.
Και μάλιστα με τη σειρά που τα αναφέρω!

theogrocer είπε...

Πέστο χρήστη α ναι μου! Ανήκουμε στην ίδια three σκιά, αφού κι εγώ μ' αυτή τη σειρά πιστεύω (και νηστεύω) στην αγία κρυάδα! Ρα-κ-μπι, δηλαδή rugby!
Μ' όνο εκείνος ο αθώος άθεος, άθελά του μας τα χαλάει. Για τον Chrismos λέω, που έχει άλλη σειρά ο άπιστος.
Μπατίρ' ιός και άγιο (οινο)πνεύμα. Πνεύμα και ηθική!
Πνεύμα και ήθη κει...

chrismos είπε...

Δένει με άθεος. Είμαι βαθιά τυρισκευόμενος και πιστεύω στην πΑγία Τυριάδα: Πατύρ, τυρός και Άγια Φέτα. Ειδικά όταν τα βρίσκω σε οικονομική ροκφορά.
Κι αν θέλετε να ΚΑΣΕΡετε, εΦΕΤΑς θα πάω στη Γαλλική Γραβιέρα για γαλλοτύρι, παρέα με το διοικητή της Τυράπεζας της γΕλλάδας, το Προβειοπουλω. Κι αιγόκσερω να τυρό τις ιπποςχέσεις μου!
Δεν μπυράζει που δεν μπυροτιμώ τις εμπύρετες εμπυρίες της μπύρας. Τη μπύρα δεν την πίνω. Λούζομαι μόνο... Διότι έχω τρόπους και ξέρω από σαμπουάν βιβρ!
Φέτος καθήστε ίσια κι η Ελλάς δονεί.
Φέτα κάτσει κι ίσια κι Α' γελά δεινοί.
Τρέμε ζύθο! Tres Μηζύθρα!
Τα ΗΠΑ καίει σίχασα...

theogrocer είπε...

Toy ξερά, toy half αντ' αστοί! Κενά τα piss τυριά: Είστε αιρετικός, ακριβές terra αιρετυρικός! Τυρί τε άλλο δόγμα ΚΕΠ ρέπει NASA σκάψουμε στην μπυρά (ή στην τυρά).
Draw piss πράματα, αντι-Χρηστε...

Ανώνυμος είπε...

Σιγά, τι μας ΗΠΕς;
Εγώ θα το έλεγα πολύ πιο απλά και γρήγορα:
"Πιάσε μια μπίρα και μια ποικιλία τυριών για 3 μπίρες"

chrismos είπε...

Στη μπυρά;;;
Γιαπιά με μπυράσατε κύριε;
Για τη μπαρ-με-ζαν ντ' Αρκ;;;
Μακάριοι οι νεκροί ότι αυτοί κληρονομει σούσι το μπαρ της Ιωάννας!
(ακριβότυρα):
Μακαρ ων Άδες και μπαρ με Ζάνα