Σάββατο 4 Ιουνίου 2011



12 σχόλια:

chrismos είπε...

Ρε city, ορέ εσηκωνες ίνα φταις!
Ακριβός Πάνος το πνεύμα του Maurits Cornelis Escher! (Δέσπω στον παρουσιάζει ο Πάνος στο sidebar τού Πανόπτη)
Ημίποση ναυτου του ίδιου τού Escher;
Αν έχει σκιά, λες, βάζε συχνά.
Έκπληκτη καις!

theogrocer είπε...

E hawk α πιεσα κομμα. Ειναι δια φορων ξενων σκιτσογράφων, a knock α πιες ην εαν υπόγραφες.
Νεοι ναι κ΄ πληκτικες.

boula είπε...

Cem ένα μου are soon πολύ !!
Sun katina Kree β' ουν μιά ζει !!
Αφτί μου theme σε Μποστ
Να μας στείλει σκιά λες !

boula είπε...

επίσης μου θύμισε κι αυτό
..."Νεκροζώντανοι στο Κύτταρο. Σκηνές ροκ."
γιατί σίγουρα εκτός από το ότι τα σπίτια είναι άνθρωποι κάτι που μάλλον θλίψη μου φέρνει (είναι τόσο ίδια) θα μπορούσε να είναι νεκροταφείο, τα σπίτια σταυροί, κλπ
και ο κιθαρωδός κάποιος από μας .......

theogrocer είπε...

Εμένα πάλι μου φέρνει πιο πειστικά την ίδια εικόνα αντίστροφα: εμείς στο νεκροταφείο και ο κιθαρωδός κάποιος απ' όσους (και όσα) προδώσαμε, δεν ακούσαμε ή προσπεράσαμε...

boula είπε...

παρηγοριά

theogrocer είπε...

Ίσως. Μικρότερη όμως από το να τασσόμαστε αβίαστα και πάντα με τους ζωντανούς... θεατές.
Χρειαζόμαστε κάτι περισσότερο, δε νομίζεις; Μερικοί ίσως και να το δικαιούνται κιόλας...

boula είπε...

Οι αγάπανθοι προστάζουν σιωπή. Και ίσως η σιωπή μας είναι υποχρεωτική.
Εγώ πάντως τάσσομαι αβίαστα με τους πεθαμένους.
Ποιοί όμως δικαιούνται κάτι περισσότερο ; Δεν ξέρω κανέναν. Αυτοί που ξέρω τα δικαιούνται όλα.

chrismos είπε...

Ο ψυχίατρος έχει μπροστά του τρεις ασθενείς. Τους κουνάει ένα μαντήλι και ρωτά τον καθένα χώρια:
-Εσένα, το μαντίλι τί σου θυμίζει; ρωτάει τον Α.
Ο Α κλείνει τα μάτια και λέει:
-Είμαι στην αποβάθρα του λιμανιού και μ' ένα μαντίλι αποχαιρετώ τους συγγενείς μου που φεύγουν με το πλοίο.
-Εσένα; ρωτάει τον Β.
Β: -Γιατρέ, το αντίστροφο. Εγώ βρίσκομαι στο πλοίο και οι συγγενείς μου στην αποβάθρα με αποχαιρετούν.
-Κι εσένα; ρωτάει τον Γ, το μαντήλι τί σου φέρνει στο μυαλό;
-Το μουνί, γιατρέ.
-(!!!...)Καλά, είναι δυνατόν;;;... Τί σχέση έχει με το μαντίλι;;;
-Γιατρέ, ό,τι και να μου λες, εγώ συνεχώς το μουνί έχω στο μυαλό μου!

theogrocer είπε...

Τι να πει κανείς μετά από το σχόλιό σου Chrismos!...

chrismos είπε...

Μύκητας που προσπαθώ να κάνω χιούμορ με τις πολλαπλές ερμηνείες και τον κολημμένο ψυχασθενή.
"Στο βάθος το ζηλεύουμε αυτό που ρεζιλεύουμε", που λέει κοινή (κωλάκο-πούλου)

Προταθει μυθικα το ανεκδοτάκι με το μαντίλι, κι είστε ράθυμοι θηκακι αυτό:
"If there's nothing else we can do, let's wave* to eachother" (από τραγούδι των Stranglers, αν the gun all Athos...)

(*)wave, εδώ μάλωνε χυτήν έννοια τού από απόσταση χαιρετισμού με τα χέρια.

boula είπε...

Chrismos,
πολύ καταλυτικοί συμβολισμοί !!!
Τα δάκρυά μου είναι καυτά, σου κάψαν το μαντήλι