Κυριακή 5 Ιουνίου 2011



15 σχόλια:

boula είπε...

Κλειστή είναι !!!

theogrocer είπε...

Καλό βήμα! Αλλά αν είναι κλειστή, τι τη χρειάζεσαι και γιατί να πιάνει χώρο;

boula είπε...

Δεν πιάνει χώρο ! Είναι 19 ιντσών.
Μαύρα Μεσάνυχτα - Πάνος Κοκκινόπουλος

theogrocer είπε...

Εσύ ξέρεις. Αλλά την αντίφαση του Κοκκινόπουλου με το "κλειστή είναι" γιατί την αναφέρεις;

boula είπε...

Βρήκα ζωή στα Μαύρα τα Μεσάνυχτα

theogrocer είπε...

Ε όχι! Αυτό είναι εμπαιγμός! Τι δουλειά έχουν εδώ μέσα οι μαλακίες της τηφλεόρασης;

boula είπε...

Όχι, καθόλου εμπαιγμός, είναι απλά κάτι που μου/μας άρεσε για συγκεκριμένους λόγους, π.χ. ο Λάζαρος "η επιτομή του macho" ήταν μια πολύ γλυκειά παρουσία. Δεν συζητάω το σήριαλ αυτό καθ' αυτό, αλλά την έμπνευση.
Μήπως γλυκέ μου Theo, η αντίρρησή σου για την TV φθάνει στα όρια (αν δεν τα ξεπερνάει κιόλας) της λογοκρισίας ;
(σε προσωπικό επίπεδο είμαι από τη φύση μου αρνητική στην TV)

theogrocer είπε...

Μα δεν επέβαλα τίποτε! Ποια λογοκρισία; Απλά είμαι δηλωμένος εχθρός, θαρρετά, απαρέκκλιτα και με άποψη που δεν αρνούμαι ποτέ να συζητήσω.
Δεν με ενοχλεί καθόλου ο φίλος της tv. Αντίθετα, με εκνευρίζει αφάνταστα η υποκρισία εκείνων που δήθεν δεν βλέπουν και όλη η ζωή τους περιστρέφεται γύρω από αυτή.
Εκείνο το γελοίο "να μπερδευτώ με τους εργάτες" που τραγουδάει η Μελίνα Κανά...

boula είπε...

επίσης παρόλη την απαξίωσή μου/μας για την TV είναι σημαντικό ότι έχει αναδείξει πολλά ταλέντα, ειδικά με έχουν εντυπωσιάσει οι πολλές γυναίκες κωμικοί ηθοποιοί, είναι συγκινητικό, μπορούν να αναπληρώσουν το κενό από Βασιλειάδου, Στυλιανοπούλου κλπ
Το τραγούδι της star

chrismos είπε...

Δειλών ο φίλος τη στιβει.
Αλλά επειδή έχω μαύρα μεσάνυχτα απ' ο,τι λεω petit κι έσυρες, ύδατος ή real από το βίντεο (στολήν Κ).
Δ' Έμπολι κατάλαβα, αλλά
μου Kahn αιεν τύπος ει(*)
ο ηθοποιός Χρήστος Τριπόδης
(πρέπει νάνε πολύ ...προικισμένος)
και ο Βασίλης Μπουτσακούτσας.
Ω, δεύτε Ρωσοι, στερείσαι σχέση με τον Τριπόδη,
αφού από κάποιο(...) πόδι πουτσαίνει.
Μπράβο κι έστω "Γερά, Σιμο, σκιά δ' αρέσει!"


(Μπουλίτσα, μη με παράξει η Γης.
Α, λαλώ για ν' αγαπιόμαστε)

Α, ξέχασα τον "αστέ, ρίσκο":
(*)Ο Kahn ανέκαθεν ήταν σημα "dick" ως τύπος!
Τύπος και υπό γαμώ ς!

theogrocer είπε...

Μας εχει σεξ αντλήσει! Α, ποτα, γελια. Πω! Να 'ναι TASS αγωνια μας!

boula είπε...

Ο Λάζαρος, ο μπράβος με το περίστροφο, είναι ο Βασίλης Ρίσβας. Πολύ καλός.
Χάσατε που δεν το είδατε, τρομερή παρωδία, σάτιρα μοναδική.
Δεν Kahn ώ ! προπαγάνδα !!!
(όχι, δεν με συγκινεί η τηλεόραση, είμαι συνειδητή αρνήτρια, αλλά είναι κακό να δαιμονοποιούμε το κάθε τι). Καμιά φορά είναι δύσκολο να επιδιώκεις το συμβιβασμό της τηλεόρασης και της μη τηλεόρασης.

theogrocer είπε...

Και να ήθελα (λέμε τώρα...) δεν μπορούσα να το δω, γιατί δεν έχω τελεόραση καρντιά μου...
Το κάθε τι; Τι άλλο δαιμονοποιήσαμε;

boula είπε...

Ίσως στα μάτια μου η κάθε απόρριψη φαίνεται δαιμονοποίηση και το αντίθετο.

chrismos είπε...

Ίσως το (ή σωστό) καλύτερο σχόλιο!!!
(με βρήκε στο "λόξα πατρί")
Φυσικά, o theo δεν διακρίνεται για την απορριπτική του διάθεση, αλλά άμα έχεις τη μύγα...
Σε μένα τουλάχιστον η λόξα ενός απαξιωτικού πατέρα έχει "γράψει" ανεξίτηλα!
(εξ ου και συνελήφθην πολλάκις ως serial killer πατροκτόνος στις φαντασιώσεις μου)

Να Πουκέ στο διαδίκτυο μια χαρά χωρούν ύψη, Χαν αλήτη, και σ' ερμηνείες!