Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

Επιτέλους!

15 σχόλια:

chrismos είπε...

Επιτέλους, άνοιξε το σκορ!
Κυνηγός-ελάφι 0-1!
Κρίμα που δεν του 'χωσε τα κέρατα στο goal, ooh...
Για να 'ναι ΚΑΙ κερατ' ass ΚΑΙ δαρμένος!

theogrocer είπε...

Κι αίγα μη μένος, θες να piss...
Νέα λαοί: κοινή γη -όπως λένε- ΣΕΒ Οντέτ υφή. Συ;

boula είπε...

έχω τεράστια άρνηση για το κυνήγι, κι όμως εξακολου θώ να τρώω κρέας, δε συμπα θώ τους κυνηγούς αλλά συμπα θώ τα κυνηγόσκυλα, αδιαφο ρώ για το κυνήγι αλλά διαβά ζω με ενδιαφέρον τις "Αφηγήσεις ενός κυνηγού", Ιβάν Τουργκένιεφ, καταδικά ζω το κυνήγι αλλά θαυμά ζω τη θεά Άρτεμη και σίγουρα δεν πιστεύω στις αγνές προθέσεις των κυνηγών
πολύ χάρηκα με το πάθημα του άτυχου κυνηγού που έπεσε στα χέρια της ελαφίνας

Ανώνυμος είπε...

Άντε και με τίγρη!

theogrocer είπε...

Boula
Από πού προκύπτει ότι είναι έλα φίνα; (ρωτώ για να μαθαίνω)
Solo
Γιατί όχι καίμε υπό ποταμό...

boula είπε...

νόμιζα ότι ήταν ελαφίνα που ήθελε να προστατέψει το μικρό της, (είχα δει στην αρχή του video ένα μικρό ελαφάκι), αλλά τώρα που διάβασα wikipedia είδα ότι ήταν αρσενικό

theogrocer είπε...

Ευχάριστα περνά η ώρα... Οπότε η νέα ερώτηση είναι: από πού προκύπτει ότι είναι αρσενικό;

boula είπε...

επειδή μόνο το αρσενικό έχει κέρατα, αν και λέει ότι υπάρχουν και παραλλαγές χωρίς καθόλου κέρατα κλπ

theogrocer είπε...

Τώρα μάλιστα. Αυτό ήθελα να δω γραμμένο!

Ανώνυμος είπε...

Στο επιβεβαιώνω κι εγώ που το ΄χω ψάξει.
Τα αρσενικά (ελάφια) έχουν κέρατα.

Αμα δεν ξέρεις να σου πω και πως ξεχωρίσεις τι θηλυκές απο τις αρσενικές ρέγγες. (εγώ προτιμώ τις θηλυκές)

theogrocer είπε...

Φυσικά και να μου πεις. Σε αντάλλαγμα θα σου πω πού έχει το... γεννητικό όργανό του ο αστακός.

Ανώνυμος είπε...

Όχι ρε γαμώτο! Ξέρεις τέτοια μυστικά για τον αστακό;!!!
Σου λέω αμέσως:
1991. Πάτρα το μέρος. Φοιτητές. Εγώ γουστάρω θηλυκές ρέγγες γιατί τρελαίνομαι για τ΄αυγα. Του Βαγγέλη, του αρέσουν μεν τ΄αυγά, αλλά επιμένει πως η αρσενικιά ρέγγα έχει πιο νόστιμο κρέας. Εν τω μεταξύ ήταν και κάτι ρετσίνες που περίμεναν την ετοιμη γορία μας.
Άλυτη η διαφωνία μας , οπότε πάμε στο πλησιέστερο πούστερ μάρκετ για ρέγγες. Μια πιτσιρίκα πωλήτρια ήταν και της λέω: Θέλω δυο ρέγγες. Μια θηλυκιά και μια αρσενικιά.
Με κοίταξε σε στυλ "άντε γαμήσου ρε μαλάκα που ήρθες να δουλέψεις τον εργαζόμενο".
Εγώ επέμεινα. "Και πως τις ξεχωρίζεις;" με ρωτησε τσαντισμενη. ΟΙ θηλυκές , της λέω, επειδή έχουν τ΄ αυγά, έχουν φουσκωμενη την κοιλιά. Της τις έδειξα μέσα στο τελάρο. Ενώ οι αρσενικιές , κοίτα. Οι κοιλιά ρουφηγμένη.
Έπαθε πλάκα!
Στο τέλος σχεδον με ευχαρίστησε!
Εμεις βέβαια, στο τέλος γίναμε λοιώμα.
Υ.Γ. Ο Βαγγέλης(χρόνια του πολλά) μαλλον έχει δίκιο. Οι αρσενικές είναι κάπως πιο νόστιμες.
Αλλά τ΄αυγά της θηλυκιάς........................................................................
Εβίβα!

theogrocer είπε...

Κι εγώ γουστάρω τα αβγά τους κι ass μείνει ξερά.
Επειδή είσαι εν τάξει, σε ανταμείβω: Το... γεννητικό όργανό του ο αστακός το έχει στον λογαριασμό.

boula είπε...

Αγρίμια κι αγριμάκια μου,
λάφια μου μερωμένα,
πέστε μου πού'ναι οι τόποι σας,
πού'ναι τα χειμαδιά σας;

Γκρεμνά'ναι εμάς οι τόποι μας,
λέσκες τα χειμαδιά μας,
τα σπηλιαράκια του βουνού
είναι τα γονικά μας.

theogrocer είπε...

Καλώ!